آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

عجیب‌ترین گل تاریخ فوتبال به ثمر رسید!



عجیب‌ترین گل تاریخ فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یکی از غیرقابل باورترین اتفاقات فوتبال در اسپانیا رقم خورد.

به گزارش ورزش سه، صحنه‌های باورنکردنی از مسابقه‌ای در اسپانیا؛ در منطقه کاستیلیان-لامانچا، در مسابقه‌ای بین آزوکوکا و اسپورتینگ کابانیلاس، اتفاقی افتاد که تاریخ فوتبال آن را به یاد نمی‌آورد.

 

داور این مسابقه یکی از بحث‌برانگیزترین تصمیماتی را که تا به حال در زمین گرفته شده است، اتخاذ کرد. دقایق پایانی این دیدار برگزار می‌شد و نتیجه ۲-۲ روی تابلوی نتایج درج شده بود. در این لحظه کریستیان دی لا ماتا، مهاجم تیم میهمان به شدت مصدوم شد و آمبولانس وارد زمین شد و داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

 

عجیب‌ترین گل تاریخ فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

تا اینجا هیچ چیز بحث‌برانگیزی وجود نداشت، اما آنچه 15 دقیقه بعد اتفاق افتاد برای مدت طولانی بازگو خواهد شد. وقتی آمبولانس از زمین خارج شد و بازیکن مصدوم را برد، داور به نقطه سفید اشاره کرد و یک پنالتی به سود تیم میهمان اعلام کرد.

 

عجیب‌ترین گل تاریخ فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در آن لحظه هیچ کس دیگری در زمین نبود. بیشتر بازیکنان از قبل در رختکن بودند و تعدادی هم در حال ترک ورزشگاه بودند، بنابراین داور مجبور شد به رختکن برود و به تیم میزبان بگوید که حداقل دروازه‌بان را برای قرار گرفتن مقابل پنالتی اعلام شده به زمین بفرستند.

 

مدیر آزوکوکا که به وضوح شوکه شده بود، گفت: "در 30 سال فعالیت خود به عنوان بازیکن، مربی و مدیر ورزشی، هرگز چنین چیزی ندیده بودم. شگفت‌زده شدم. داشتم از زمین خارج می‌شدم که دیدم داور به پنالتی اشاره کرد."

 

دروازه‌بان میزبان از ایستادن درون دروازه خودداری کرد، اما داور گیج همچنان به میگل فوئنتس اجازه داد به سمت دروازه خالی شوت کند که او هم از این فرصت استفاده کرد و پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد. از آنجایی که او تصمیم درستی نگرفت و توپ را به سمت دروازه زد، فوئنتس توسط همه کسانی که در استادیوم مانده بودند سوت و فحش خورد. اما او همچنان توپ را به تور کوبید و همان‌طور که مارکا می نویسد، عجیب‌ترین گل تاریخ به ثمر رسید.

 

گومز عصبانی که تیمش عجیب‌ترین شکست تاریخ را متحمل شد، اضافه کرد: "هیچ‌کس نمی‌تواند ما را به عدم حضور در زمین متهم کند. خب، برخی از بازیکنان ما قبلا دوش گرفتند و رفته بودند."

 

در این بین برخی توییت‌های هواداران نیز در این زمینه جالب بوده است.

 

یکی از هواداران نوشت: "من بیشتر از هر چیزی نگران آبروی آن داور هستم که دیگر بر نمی‌گردد."

 

یک هوادار دیگر نوشت: "مضحک و باورنکردنی، نمی توانم این اتفاق را باور کنم."

 

دیگری هم این‌گونه این اتفاق را تحلیل کرد: "اول از همه باید از داور تست الکل و اعتیاد می‌گرفتند. این تصمیم یک آدم عادی نیست."

 

یک کاربر هم این اتفاقات را مثل یک فیلم کمدی دانست: "اگر حوصله‌تان سر رفت این ویدیو را تماشا کنید و سرحال شوید."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------