آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

مومنی: برای حل مشکل قائدی هنوز زمان داریم/ مشکلی درخصوص محبی وجود ندارد



محمد مومنی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص حل مشکلات مالی این باشگاه، گفت: مهمترین برنامه ما این است که پرونده استراماچونی را حل کنیم. امیدوارم با همیاری هیات مدیره و راهکارهایی که وزارت ورزش در تهیه منابع مالی به ما می‌دهد، بتوانیم مشکل را به گونه‌ای حل کنیم تا خدشه‌ای به باشگاه استقلال وارد نشود.

محمد مومنی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص پیروزی استقلال مقابل نساجی مازندران و کسب اولین جام توسط ساپینتو، اظهار داشت: استقلال یک بازی کاملا مدبرانه و متفکرانه انجام داد. برای این بازی کاملا با برنامه بودند. تیم در فاز حمله‌ای انگیزه و طراوت خاصی داشت. موقعیت‌های خوبی هم به وجود آورد.

 

انگیزه ارسلان برگ برنده استقلال بود

وی افزود: ارسلان مطهری بعد از مدت‌ها فعالیت مستمر توانست به خواسته خودش برسد. انگیزه روحی روانی او برگ برنده‌ای برای خودش و تیم بود. استقلال خیلی سرحال بود. در مالکیت توپ و حمله از کناره‌ها برنامه خوبی داشت. عملکرد سرمربی تیم جای تقدیر و تشکر دارد که در این زمان کم تیم را به هارمونی خاصی رساند تا نتیجه دلخواه هواداران کسب شود. اگرچه اولین جام برای ساپینتو بود اما بهترین آورده این است که ان‌شاءلله با همین روش و تزِ فکری که دارد رو به جلو برویم و بتوانیم به موقعیت‌های مختلف دیگری که برای باشگاه استقلال وجود دارد و محق آن‌ها هم هست، دست پیدا کنیم.

 

تیزهوشی باشگاه به موفقیت در سوپرجام کمک کرد

مومنی در خصوص اتفاقات بازی سوپرجام و اعتراض‌هایی که نساجی داشت، گفت: برنامه ریزی بازی را سازمان لیگ انجام داده و خارج از اختیارات ما بود ولی ما پیش بینی لازم را برای برگزاری بازی در شهرهایی که مد نظر بودند، اصفهان، سیرجان یا کرمان، داشتیم. تجربه بالای باشگاه در اجرای بازی‌های بین المللی و داخلی موجب شد این تمهیدات را قبل از اعلام برنامه سازمان لیگ داشته باشیم تا وقفه‌ای به اجرای کارمان وارد نشود.

 

وی افزود: اینطور نبود که سازمان لیگ به ما زودتر برنامه را اعلام کند و به نساجی دیرتر، آن‌ها در اجرای برنامه‌ها برای همه تیم‌ها برابری را در نظر می‌گیرند. تیزهوشی باشگاه استقلال بود که این کار انجام شد. خودمان باید دور اندیش باشیم. تلاش می‌کنیم در این روزهای پر فراز و نشیب دل مردم با این نتایج و جام‌ها شاد شود. هرچند که دوست داشتیم هوادارانمان هنگام اهدای جام در کنارمان باشند.

 

حادثه شاهچراغ، کاملا غیرانسانی بود

مومنی در مورد خوشحال نبودن بازیکنان استقلال هنگام اهدای جام، عنوان کرد: به هرحال همه ما به خاطر حادثه تروریستی حرم شاهچراغ غمگین و ناراحت هستیم. به جامعه خوب ایران اسلامی تسلیت می‌گویم. این اتفاق کاملا غیرانسانی بود. کسانی که در این زمینه‌ها برنامه ریزی می‌کنند و می‌خواهند به وحدت جامعه ما خدشه وارد کنند، سخت در اشتباه هستند. ما در سال‌های گذشته خون‌های بسیار زیادی برای مملکت دادیم و به هر جهت برای ایران اسلامی سخت تلاش می‌کنیم تا پرچم کشور همیشه برافراشته بماند و اقتدارمان را در همه دنیا به رخ همه بکشیم.

 

کاش دربی چند هفته بعد از جام جهانی برگزار می‌شد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه این تیم در چند بازی اخیر روند خوبی داشته و این نگرانی وجود دارد بعد از تعطیلات جام جهانی که مسابقات را با دربی شروع می‌کند، از روند خوبش دور شده باشد، گفت: به هرحال این تعطیلات محاسنی هم دارد. بازیکنان شاهد متدهای مختلفی در جام جهانی خواهند بود. انگیزه و ریکاوری آ‌ن‌ها برای اجرای بازی‌های آینده چندبرابر می‌شود. البته کاش دربی چند هفته بعد از جام جهانی بود تا دو تیم به هارمونی لازم دست پیدا کنند و بازی زیباتری را ارائه بدهند.

 

وی تصریح کرد: اگرچه اعتقاد دارم ساپینتو با بازی‌های دوستانه‌ای که طراحی می‌کند می‌تواند هماهنگی را برای تیم بیشتر کند. ضمن اینکه او قدرت و سرعت را چاشنی تاکتیک کرده که در فوتبال روز دنیا تکرار و تمرین می‌شود. دستیابی به تفاهم فکری و اجرای کارهای تیمی نیاز به زمان بیشتری دارد ولی روند رو به رشدی که استقلال دارد ستودنی است بنابراین می‌توانیم در دربی هم خلق موقعیت‌های مختلفی داشته باشیم تا علاوه بر بازی زیبا نتیجه قابل قبولی برای تیم ساپینتو به همراه داشته باشد.

 

فتح‌الله زاده استخوان خرد کرده ورزش و فوتبال است

مومنی در مورد مسائل مدیریتی استقلال و جلسه‌ای که با مدیرعامل باشگاه داشتند، اظهار داشت: یک جلسه بیشتر با علی فتح‌الله‌زاده نداشتیم اما به هرحال او استخوان خرد کرده این ورزش و فوتبال است. راهکارهای متفاوتی برای حل مشکلات باشگاه از طریق مدیرعامل، هیات مدیره  و همچنین کسانی که با آن‌ها در ارتباط هستیم، ارائه می‌شود. سعی می‌کنیم مشکلات را با همیاری و همدلی حل کنیم. باشگاه برای هواداران است. امروز هستیم شاید فردا نباشیم اما سعی می‌کنیم اقتدار تیم و اجرای برنامه‌هایش حفظ شود. هواداران نگران نباشند.

 

برای حل مشکل قائدی هنوز زمان داریم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص حل مشکلات مالی این باشگاه، گفت: مهمترین برنامه ما این است که پرونده استراماچونی را حل کنیم. امیدوارم با همیاری هیات مدیره و راهکارهایی که وزارت ورزش در تهیه منابع مالی به ما می‌دهد، بتوانیم مشکل را به گونه‌ای حل کنیم تا خدشه‌ای به باشگاه استقلال وارد نشود. برای قائدی هنوز زمان داریم. فکر می‌کنم دو ماه زمان داریم و می‌توانیم برنامه ریزی کنیم. در مورد محبی هم فتح‌الله زاده راهکاری را پیدا و آن را اجرایی کرد. مشکلات جا به جایی پول داریم و این مساله نیاز به زمان دارد اما در کل پول تهیه شده و مشکلی نیست.

 

نمی‌توانیم بگوییم 156 میلیارد در باشگاه استقلال گم شده است

مومنی در مورد ماجرای مغایرت 156 میلیاردی و بسته شدن نماد معاملاتی استقلال در فرابورس، عنوان کرد: مدیریت مالی ما گزارش‌های لازم را به فرابورس و بورس انتقال داده است. آن‌ها هم بررسی کرده‌اند. در باشگاه استقلال همه چیز مدون است. همه دریافتی‌ها و پرداختی‌ها مشخص هستند. بنابراین نمی‌توانیم بگوییم چنین عدد و رقمی گم شده است. خوب است که دوستان تفکر بیشتری داشته باشند. همیشه می‌توان حرف زد اما ممکن است حرفی گفته شود که خیلی معضلات و مشکلات را به وجود بیاورد و هواداران باشگاه استقلال را مکدر کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------