مانچینی: به خاطر یک شکست مسخره به جام جهانی نرفتیم/ بنزما به بازی با استرالیا می‌رسد



مانچینی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی ایتالیا با یادآوری خاطره شکست تیمش در مقدماتی جام جهانی از تیم ملی مقدونیه، نسبت به ناکام ماندن این تیم قدرتمند در شرکت در رقابت‌های جام جهانی افسوس خورد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی "بی ساکر"، روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا ادعا کرد، بدشانسی باعث حضور نیافتن این تیم در رقابت‌های جام جهانی شد و شکست خوردن ایتالیا از تیم مقدونیه شمالی را که مانع از راه یافتن ایتالیا به جام جهانی شد یک اتفاق "مسخره" خواند.

 

لاجوردی‌پوشان ایتالیا ماه مارس در رقابت پلی-آف مقدماتی جام جهانی در شهر پالرمو در برابر مقدونیه شمالی به لطف یک حمله دیرهنگام آلکساندر ترایکوفسکی با نتیجه یک بر صفر باخت و از راهیابی به رقابت نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باز ماند.

 

هر چند ایتالیا در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ که از هفته آینده آغاز می‌شود حضور ندارد اما مانچینی، سرمربی این تیم شکست از مقدونیه شمالی را که از دید خیلی‌ها به عنوان یک ناکامی بزرگ تلقی شد ناشی از بدشانسی دانست.

 

سرمربی ایتالیا در نشست خبری قبل از دو بازی دوستانه تیمش با آلبانی و اتریش به ترتیب در روزهای چهارشنبه و یکشنبه آینده در آستانه رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۴  گفت: "مسابقه با مقدونیه یک مسابقه مسخره بود که به اعتقاد من هر ۱۰۰ سال یک بار ممکن است رخ دهد و از روی بدشانسی این اتفاق برای ما افتاد."

 

ایتالیا از مارس ۲۰۲۳ در گروه C انتخابی یورو ۲۰۲۴ با انگلیس، اوکراین و مالت بازی خواهد داشت.

 

مانچینی بیان کرد:‌" این یک گروه سخت است اما هیچ گروه آسانی وجود ندارد. ما بلافاصله با انگلیس روبرو می‌شویم و سپس خواهیم دید چه می‌شود اما ما باید بجنگیم."

 

***

 

بنزما به بازی با استرالیا می‌رسد

مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه اعلام کرد که تا زمان دیدار برابر استرالیا از نظر جسمی و ذهنی آماده خواهد شد.

 

بنزما،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

کریم بنزما یکی از بازیکنانی است که در فهرست فرانسه برای جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفته است.

 

بنزما هنوز در شرایط بازی قرار نگرفته است. او فعلا به صورت انفرادی تمرین می کند و در کنار تیم اصلی حضور ندارد و این باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های درباره غیبت او در دیدار برابر استرالیا به گوش برسد.

 

بنزما اعلام کرد که تمرینات خوبی را دنبال می‌کند و تا زمان بازی با استرالیا آماده خواهد شد.

 

او گفت: من کمی درد دارم اما چیز خطرناکی نیست. تا ۲۲ نوامبر فرصت دارم و تا آن زمان آماده خواهم شد. تا زمان بازی برابر استرالیا از نظر جسمی و ذهنی به آمادگی خوبی می‌رسم و می‌توانم به میدان بروم.

 

بنزما فصل بسیار خوبی را با رئال مادرید پشت سرگذاشت و توانست عنوان قهرمانی با این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و همین باعث شد که برنده توپ طلای ۲۰۲۲ شود. او در فصل جاری زیاد مصدوم شده است و چند بازی رئال را هم به خاطر همین موضوع از دست داد. 

 

این مهاجم فرانسوی امید زیادی دارد که بتواند در جام جهانی ۲۰۲۲ عنوان قهرمانی را به دست آورد. او در جام جهانی قبلی در فهرست نبود و به خاطر دلایل انضباطی تیم را همراهی نکرد.

 

تیم ملی فوتبال فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های تونس، استرالیا و دانمارک هم‌گروه است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------