پیام جدید کی‌روش به ملی پوشان/ حمله تند مهدوی کیا به سرمربی تیم ملی: پولت را گرفتی کارت را انجام بده



کی‌روش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید باید سعی کنیم قهرمان و الگوی برای جامعه باشیم و به شهرت دروغین و پوشالی بی‌اعتنا باشیم.

به گزارش ایسنا، "کارلوس کی‌روش" سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صفحات شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در فوتبال نمی‌توانیم وقت‌مان را صرف بهانه‌ کنیم یا دیگران را سرزنش کنیم. باید مسئولیت‌های خودمان را بپذیریم، فروتن و قوی باشیم تا با همکاری یکدیگر از اشتباهات درس بگیریم.

 

وی نوشته است: کار ما، فوتبال بازی کردن است و این که برای هواداران نتیجه کسب کنیم و شادی، خوشحالی و افتخار را برای تیم خودمان و هواداران به ارمغان بیاوریم.

 

کی‌روش در ادامه این پست آورده است: ما نمی‌توانیم نگران شهرت باشیم. به محبوبیت و شهرت پوشالی و دروغین بی‌اعتنا باشید. برای این که قهرمان بزرگ و حقیقی و الگویی راستین باشید، هزینه زیادی باید بدهید. مواظب باشید که در تله قهرمان کم‌ارزش بودن نیفتید. خدا به شما فرصت داده تا با استعداد و ممارست، خود را در فوتبال نشان دهید، فقط کارتان را انجام دهید. اگر از این موهبت الهی استفاده نکنید، مرتکب گناه شده‌اید. سرگرم اعتبار بخشیدن به خودتان باشید و متعهد باشید که قهرمان حقیقی و الگو برای جامعه‌ای شوید که در آن مردم، دوستان و خانواده‌تان به شما افتخار کنند. در فوتبال بقیه چیزها درباره بازنده‌ها و حسودان است.

 

کی‌روش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 حمله تند مهدوی کیا به کی‌روش: پولت را گرفتی کارت را انجام بده

رویداد۲۴ نوشت: پس از بازی ایران و انگلستان و شکست سنگین تیم ملی ایران، کارلوس کی‌روش از تماشاگران انتقاد کرده بود و خطاب به آنها گفته بود اگر نمی‌خواهید تیم را تشوبق کنید، در خانه بمانید. مهدی مهدوی‌کیا به این سخنان واکنش نشان داده و به کی‌روش گفته افتضاح و آبروریزی داخل زمین فوتبال را به مردم ربط داده است!

 

مهدوی کیا همچنین آمار بازی به لحاظ تکنیکی را نوشته و انتقاد تندی به کیفیت بازی تیم ملی مطرح کرده است. او در پاسخ به سخنان کی‌روش نیز گفته «درمورد مردمی که صدای آنها نبودی، صحبت نکن.»

 

کی‌روش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------