آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

دشان: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به استرالیا بزنیم



جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دیدیه دشان از پیروزی با ارزش تیمش برابر استرالیا در جام جهانی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال فرانسه در گام نخست توانست با نتیجه ۴ بر یک استرالیا را شکست دهد و در صدر جدول گروه خود در جام جهانی قرار گیرد.

 

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از این دیدار گفت: بازی را خوب شروع نکردیم و غافلگیر شدیم و در ابتدا عقب افتادیم ولی با این وجود توانستیم خیلی زود در همان نیمه نخست به بازی برگردیم و جبران مافات کنیم. در نیمه دوم نیز عملکرد خوبمان را ادامه دادیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم ولی موقعیت‌هایمان را از دست دادیم.

 

او در ادامه صحبت های خود گفت: فکر می کنم استرالیا در نیمه دوم از نظر فیزیکی افت کرد ولی نمی خواهم شایستگی بازیکنانم را کم کنم. آنها شایسته تمجید فراوان هستند.

 

دشان درباره مصدومیتت لوکاس ارناندز نیز گفت: مصدومیت ارناندز تنها نقطه تاریک این دیدار برای ما بود. هنوز چیزی قطعی نیست ولی مصدومیت او جدی به نظر می‌رسد. با این حال باید بررسی کنیم و ببینیم مصدومیت او چقدر جدی است.

 

***

 

سرمربی لهستان: استرس اجازه نداد بازی خودمان را انجام دهیم

سرمربی تیم ملی لهستان استرس و اضطراب را عاملی تعیین کننده در ناکامی مردانش برای کسب پیروزی برابر مکزیک دانست.

 

جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

چسلاو میچنویش سرمربی تیم ملی لهستان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل مردانش در بازی شب گذشته (سه‌شنبه) برابر مکزیک در دومین بازی گروه C‌ جام جهانی 2022 به خبرنگاران گفت: بازیکنان جوان تیم ما آینده فوتبال لهستان هستند، اگرچه من می‌دانم که امروز بسیاری از آنها در حد خودشان بازی نکردند. استرس باعث شد که آنها نتوانند بازی خودشان را انجام دهند. برای پاسخ دادن به این سؤال که چطور عملکرد بازیکنانم را ارزیابی می‌کنم بهتر است که نگاهی هم به وضعیت تیم مکزیک داشته باشیم.

 

سرمربی لهستان افزود: به عنوان مثال بال‌های این تیم ایروینگ لوسانو و پیوتر زیلینسکی به طور منظم در تیم ناپولی کنار هم بازی می‌کنند و این فصل هم همکاری فوق‌العاده آنها در لیگ قهرمانان اروپا را هم شاهد بوده‌ایم در حالی که بازیکنان من به تازگی شروع به بازی در کنار یکدیگر کرده‌اند. در تیم ما هم البته بازیکنانی بودند که عملکردشان قابل قبول بود. مثلاً کویا کیویور اصلاً شرایطش شبیه کسانی نبود که دارند اولین بازی‌شان را در کنار هم‌تیمی که یکصدمین بازی ملی‌اش را انجام می‌دهند(کامیل گلیک)تجربه می‌کند. هر دوی آنها در سطحی بالا بازی کردند. در مورد سایر بازیکنانم از جکله بیلیک، شیمانسکی و کامینسکی هم باید بگویم که از عملکردشان راضی‌ام و خوشحالم که تجربه بازی در جام جهانی را کسب می‌کنند.

 

سرمربی مکزیک: بازی‌مان برابر آرژانتین سرنوشت‌ساز خواهد بود

سرمربی تیم ملی مکزیک بازی دوم تیمش در جام جهانی ۲۰۲۲ را به سبب نتیجه اولین بازی ال‌تری در این رقابت‌ها بسیار تعیین کننده می‌داند.

 

جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

خراردو «تاتا مارتینو» مارتینو پس از تساوی بدون گل مردانش برابر لهستان در دومین بازی بدون گل جام جهانی 2022 گفت که از بابت نتیجه رقم خورده در این بازی نگران نیست اما می‌داند که بازی بعدی مردانش در این رقابت‌ها برابر تیم ملی کشور خود او یعنی آرژانتین سرنوشت‌ساز خواهد بود.

 

مارتینو که قبل از این بازی شاهد شکست 2 بر یک تیم ملی آرژانتین برابر عربستان سعودی بود، به خبرنگاران گفت: با نتیجه‌ای که در بازی ما برابر لهستان رقم خورد، حالا سناریو عوض می‌شود. اگر پیش از این فکر می‌کردیم که بازی اول تعیین کننده خواهد شد، الان باید بگویم با شرایطی که در دو بازی اول گروه رقم خورده، بازی‌های دوم سرنوشت‌ساز خواهند بود. نتیجه بازی آرژانتین و عربستان سبب نشد که برنامه ما برای بازی برابر لهستان تغییر کند. آن اتفاق ذهنیت بازیکنان ما را هم تغییر نداد. می‌دانستیم که هر طور شده باید این بازی را ببریم اما این را هم می‌دانستیم که آرژانتین باخته است و این نتیجه‌ای بود که امکان داشت حریف را با سبک خاص بازی‌اش ترغیب کند تلاشش را برای ضربه زدن به ما افزایش دهد.

 

یکی از مهمترین اتفاقات بازی مکزیک و لهستان مهار ضربه پنالتی روبرت لواندوفسکی توسط گی‌یرمو اوچوا دروازه‌بان مکزیک بود که تیمش را در بازی نگه داشت.

 

سرمربی سابق بارسلونا با تمجید از اوچوا اظهار داشت: واکنش او عالی بود چون عملاً تنها موقعیت گلزنی که لهستانی روی دروازه ما داشت را دفع کرد. گل خوردن در آن دقیقه از بازی می‌توانست کار ما را سخت کند اما مهار پنالتی سبب شد که نظم بازی‌مان حفظ شود. من فکر می‌کنم که حق‌مان بود در نیمه اول برنده به رختکن برویم اما در نیمه دوم تعادل بیشتری بر بازی وجود داشت.

 

***

 

سرمربی دانمارک: اوضاع پیچیده شد اما کار هنوز تمام نشده است

سرمربی تیم ملی فوتبال دانمارک از تساوی شاگردانش مقابل تونس ابراز ناامیدی کرد.

 

جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

کسپر هیولماند که شاگردانش امروز (سه‌شنبه) در اولین گام خود در مسابقات جام جهانی 2022 قطر و در گروه D این رقابت‌ها مقابل تونس تن به تساوی بدون گل دادند، پس از این دیدار گفت: بابت عملکردی که در این دیدار داشتیم، متأسفم. ما شروع خیلی ضعیفی در نیمه اول داشتیم و سرعت لازم را نداشتیم. در کار با توپ راحت نبودیم و خیلی عصبی بودیم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال دانمارک صحبت‌های خود را این‌طور به پایان برد: ما به دنبال کسب نتیجه بهتری در این بازی بودیم. حالا اوضاع پیچیده‌ شد اما به طور حتم کار هنوز تمام نشده و برای صعود از این گروه تلاش خواهیم کرد.

 

شاگردان کسپر هیولماند حالا باید خود را آماده بازی با فرانسه کنند، دیداری که در تاریخ پنجم آذر برگزار خواهد شد.

 

سرمربی تونس: پیروزی عربستان به ما روحیه داد

سرمربی تیم ملی تونس از نتیجه‌ای که شاگردانش در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ کسب کردند رضایت دارد.

 

جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

جلال القادری سرمربی تیم ملی تونس پس از تساوی بدون گل امروز (سه‌شنبه) شاگردانش برابر دانمارک در گروه C جام جهانی 2022 گفت: عملکرد ما در این بازی قدرت تیم‌مان و پتانسیل آن برای صعود از این گروه را نشان داد. من به قدرت بازیکنانم اعتماد دارم و اگر خدا بخواهد برای بازی‌های بعدی با اتخاد تصمیمات مناسب سعی می‌کنیم نتایج بهتری کسب کنیم.

 

القادری با اشاره به پیروزی غیرمنتظره عربستان سعودی مقابل آرژانتینی در اولین بازی روز سوم جام که اولین تیم عرب پیروز این تورنمنت هم بود، گفت: پیروزی هر تیم عربی باعث افتخار ماست. من هم به عربستان سعودی تبریک می‌گویم. پیروزی آنها برابر آرژانتین به ما هم برای کسب نتیجه برابر دانمارک روحیه داد. برای تیم ملی مراکش و قطر هم در بازی‌های پیش روی‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم. انشالله که همه ما (کشورهای عربی) در این جام موفق خواهیم بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------