تیته: نیمار جام جهانی را ادامه می‌دهد/ استویکوویچ: باختن به برزیل شرم‌آور نیست



دیدار پرسپولیس و صربستان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیته سرمربی برزیل بعد از پیروزی 2-0 مقابل صربستان به نگرانی‌ها درباره مصدومیت نیمار پاسخ داد و گفت اطمینان می‌دهد که این ستاره برزیلی در ادامه جام جهانی بازی خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، برزیل با اینکه با ارائه نمایشی عالی موفق شد در اولین گام خود در جام جهانی 2022 صربستان را 2-0 شکست دهد ولی هواداران برزیلی در اواخر بازی به شدت نگران نیمار شدند.

 

در دقیقه 79 نیمار به نیمکت برزیل اطلاع داد که قادر به ادامه بازی نیست. بعد از نشستن روی نیمکت او به شدت ناراحت بود و رسانه‌های برزیلی از چشم‌های اشک‌آلود نیمار صحبت می‌کردند. ستاره پاری سن ژرمن در نهایت زودتر از سایر برزیلی‌ها استادیوم را ترک کرد و به همراه پزشک تیم وارد تونل ورزشگاه شد.

 

تیته، سرمربی برزیل، اما در پایان بازی به خبرنگاران گفت خیال‌شان از بابت بازگشت نیمار به میدان راحت باشد.

 

وضعیت مصدومیت نیمار
می‌توانید مطمئن باشید که نیمار در این جام جهانی بازی خواهد کرد. باز هم می‌گویم نیمار در این تورنمنت بازی خواهد کرد.

 

خوشحالی عجیب تیته و کادر فنی بعد از گلزنی‌های ریچارلیسون
ما گاهی منطقی فکر و رفتار نمی‌کنیم و بر اساس احساس پیش می‌رویم. همانطور که بچه‌ها در زمین به عنوان یک تیم کار می‌کنند و به گل می‌رسند ما هم روی نیمکت مثل یک تیم شادی کردیم. از متصدی تدارکات بگیر تا ماساژور و پزشک تیم مثل یک گروه منسجم تلاش می‌کنند تا بازیکنها همیشه در بهترین شرایط به میدان بروند. شادی کردن هم حق ما است.

 

عملکرد برزیل در مقابل صربستان
فوتبالی که امروز نشان دادیم در بالاترین سطح ممکن بود. انتظاری که از برزیل وجود دارد همیشه همین است. وقتی بازی خوب ما با گلهای دیدنی کامل شد از صمیم قلب خوشحال شدیم. خوشحالم که گام اول را محکم برداشتیم. این بهترین شروعی بود که می‌توانستیم تصور کنیم.

 

***

 

استویکوویچ: باختن به برزیل شرم‌آور نیست/ می‌شد سناریوی متفاوتی رقم بخورد

سرمربی تیم ملی فوتبال صربستان معتقد است که در بازی با برزیل می‌توانست سناریوی متفاوتی رقم بخورد.

 

دیدار پرسپولیس و صربستان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

دراگان استویکوویچ پس از شکست تیمش مقابل برزیل در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: ما شناخت خوبی از برزیل داشتیم اما در قطر با مشکلات زیادی مواجه شدیم. در واقع مصدومیت‌ها در زمان نامناسبی رخ داد که روی بازیکنان کلیدی هم بود و شما می توانید تاثیر این مساله را روی تیمی مثل ما در زمین ببینید. ما برزیل با 200 میلیون جمعیت نیستیم، بلکه یک کشور کوچک محسوب می‌شویم.

 

وی ادامه داد: جو ورزشگاه فوق‌العاده بود. فشار زیادی در زمین به ویژه در نیمه دوم وجود داشت. ما فضای زیادی به برزیلی‌ها دادیم و بازیکنان‌مان خیلی خسته بودند. باید بدانم چرا شرایط اینگونه شد، چون واقعاً آن را نمی‌فهمم. در نیمه اول بازی خودمان را ارائه کردیم اما نیمه دوم اینگونه نبود. باید از الان برای بازی دوم آماده شویم و عملکردمان خیلی بهتر شود.

 

استویکوویچ درباره شرایط فیزیکی شاگردانش گفت: ما به بازیکنانی نیاز داریم که از این حیث خوب باشند. من چند روز قبل با آنها صحبت کردم و فکر می‌کردم که شرایط‌شان خوب است، ولی اینگونه نبود. ما باید تصمیمات بهتری بگیریم و برای این کار زمان لازم را داریم. در بازی با برزیل می‌توانستیم با بازیکنان سالم‌تر سناریوی متفاوتی داشته باشیم اما شکست مقابل برزیل شرم‌آور نیست.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------