آلمانی‌ها دست‌بردار قطر نیستند/ این بار فلیک به میزبان طعنه زد



سرمربی آلمان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر اسپانیا به قطری‌ها طعنه زد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، تیم ملی فوتبال آلمان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف اسپانیا خواهد رفت.

 

این بازی در حالی برگزار می شود که آلمانی‌ها در بازی قبلی برابر ژاپن تن به شکست دادند و اسپانیا توانست کاستاریکا را با ۷ گل در هم بکوبد.

 

فلیک در نشست خبری قبل از بازی گفت: فردا با تیمی مواجه خواهیم شد که به خوبی می داند در این آزمون سخت چه کار باید انجام دهد. نهایت تلاش خود را برای صعود به دور بعد انجام خواهیم داد. برابر اسپانیا نیاز به یک نمایش خوب و قانع کننده داریم.

 

او ادامه داد: من به تیمم ایمان دارم و بر این باور هستم که بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت. تیم ما سبک خاص خود را دارد و به آن پایبند خواهد بود. باید برای این بازی سخت به خوبی آماده شویم. دیدار بسیار سختی پیش رو داریم. در این بازی باید اعتبار و شهرت خود را برگردانیم.

 

به نظر می‌رسد که آلمان به شدت نسبت به میزبانی قطری‌ها اعتراض دارد. در بازی قبلی بازیکنان آلمان هنگام عکس گرفتن حرکت جنجالی از خود نشان دادند و این بار سرمربی تیم به قطری‌ها طعنه زد. فلیک گفت: من خودم به تنهایی راهی نشست خبری شدم و بازیکنی را همراهم نیاوردم چرا که دوست ندارم برای یک نشست خبری سه ساعت در خودرو بماند.

 

انریکه: آلمان شبیه‌ترین تیم به اسپانیاست

سرمربی تیم ملی اسپانیا می‌گوید آلمان شبیه‌ترین در جهان به تیم ملی اسپانیاست.

 

سرمربی اسپانیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

لوئیس انریکه پیش از این دیدار گفت: آلمان تیمی است که همیشه در حمله بازی می کند. آنها سعی می‌کنند که پرس کنند و توپ را در اختیار داشته باشند. آلمان تیمی است که بیشتر از همه تیم‌ها به اسپانیا شباهت دارد. برای ما این یک دیدار بسیار خوب است و باید خودمان را نشان دهیم.

 

انریکه در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: آلمان چهار بار قهرمان جهان شده است. من در سال ۱۹۹۴ مقابل آنها بازی کردم؛ زمانی که هنوز فوتبالیست بودم. همان زمان هم قدرت بدنی بازیکنان آنها بسیار زیاد بود. بازی دشوار و فیزیکی با آلمان در انتظار ماست و باید بتوانیم خودمان را در این دیدار نشان دهیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------