فدراسیون پرتغال: رونالدو تصمیمی برای ترک اردوی تیم نداشته است/ واکنش کریس به شایعات جنجالی



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نشریه رکورد در خبری اختصاصی اعلام کرد که کریستیانو رونالدو پس از اینکه متوجه شد در ترکیب اصلی بازی با سوئیس قرار ندارد، فرناندو سانتوس را تهدید به ترک اردو کرد.

به گزارش ورزش سه، پس از یک مکالمه پرتنش با فرناندو سانتوس و زمانی که متوجه شد در ترکیب ابتدایی پرتغال برابر سوئیس جایی ندارد، رونالدو تهدید به ترک اردو کرد. نشریه رکورد گزارش خود در مورد جنجال رونالدو را اینچنین شروع می کند.

 

 نیمکت نشینی رونالدو برابر سوئیس مثل یک بمب فوتبال دنیا را تکان داد و تیتر شماره یک امروز رکورد نیز به همین اختصاص دارد:«رونالدو تهدید به رفتن کرد.»

 

داستان از اینجا شروع شد که سانتوس تصمیم گرفت در دقیقه 65 بازی برابر کره جنوبی رونالدو را تعویض کند. فوق ستاره که از این تصمیم خشمگین بود، هنگام رفتن به سمت نیمکت رو به مربی گفت:«مثل اینکه خیلی عجله داشتی من را تعویض کنی.»

 

 جمله ای که کافی بود تا سانتوس را عصبانی کند. رونالدو در واقع یکی از تعویضی هایی بود که سانتوس برای عوض کردن جریان بازی در نظر گرفت. در دیداری که پرتغال در نهایت 1-2 باخت.

 

 در نشست خبری قبل از بازی با سوئیس وقتی از سانتوس در مورد عصبانیت رونالدو از تعویض سوال شد، او اینگونه پاسخ داد:«البته که از رفتار او خوشم نیامد ولی الان اینجا نیستیم تا در مورد رونالدو حرف بزنیم. این موضوعی است که در خود تیم حل خواهد شد و نیازی نیست با رسانه ها در موردش حرف بزنم. همه تمرکز ما روی سوئیس است.» 

 

مشخص بود که سانتوس در واکنش به رفتار رونالدو برنامه ای خاص دارد و آن هم نیمکت نشین کردن او در بازی تعیین کننده برابر سوئیس بود.

 

رکورد نوشته است که سانتوس در رختکن و قبل از اعلام یازده بازیکن اصلی به رونالدو اطلاع می دهد که در ترکیب ثابت نیست. رونالدو که انتظار شنیدن چنین حرفی را نداشت با عصبانیت و تهدید گفت:«شرایط اینطور باشد من از اردو می روم.»

 

 این ادعا توسط فدراسیون فوتبال پرتغال رد شده ولی رکورد اصرار به درستی آن دارد. همچنین رکورد نوشته است که رونالدو خیلی زود از تصمیم خود برای ترک اردو عقب نشینی می کند. او به این نتیجه رسیده که حرکتش ممکن است باعث به حاشیه رفتن تیم و حذف از جام جهانی شود و در این صورت او مقصر اصلی معرفی خواهد شد که برای وجه مثبت او در میان مردم پرتغال خطری بالقوه محسوب می شد. او تیم ملی را در اولویت قرار داد و پرتغال نیز 6-1 سوئیس را برد.

 

کار به اینجا ختم نشد. رونالدو روز گذشته با تیم ذخیره ها تمرین نکرد و تصمیم گرفت با بازیکنانی که برابر سوئیس به میدان رفته بودند در سالن بدنسازی تمرین کند. این در حالی است که تیم پزشکی پرتغال تایید کرده است که رونالدو هیچ مصدومیتی ندارد و در بهترین فرم به سر می برد. تصمیمی که حیرت خبرنگاران پرتغالی حاصر در کمپ را به دنبال داشت. سرپیچی دوباره از دستور سانتوس ممکن است برای رونالدو عواقب سخت دیگری را نیز به دنبال داشته باشد. پرتغال شنبه باید در یک چهارم نهایی برابر مراکش قرار بگیرد و شاید رونالدو در آن بازی یک دقیقه هم بازی نکند. حاشیه ها برای کریستیانو تمامی ندارند.

 

واکنش رسمی پرتغال به خبر جنجالی درباره رونالدو

فدراسیون فوتبال پرتغال رسماً به خبر جنجالی که امروز درباره کریستیانو رونالدو منتشر شد واکنش نشان داد.

 

در این بیانیه آمده است: " اخبار منتشر شده در روز پنجشنبه گزارش می‌دهد که کریستیانو رونالدو طی گفتگو با فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی، تهدید به ترک اردوی تیم ملی کرده است. فدراسیون فوتبال پرتغال تاکید می کند که کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی، هیچ وقت تهدید به ترک اردوی تیم ملی در قطر نکرده است.

 

کریستیانو رونالدو هر روز یک رکورد منحصر به فرد در خدمت تیم ملی و کشور ثبت می کند که باید به آن احترام گذاشت و نشان دهنده میزان تعهد غیرقابل انکار او به تیم ملی است.  اتفاقاً میزان فداکاری بازیکنی که بیشترین بازی را برای پرتغال داشته است، بار دیگر در پیروزی مقابل سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 نشان داده شد.

 

تیم ملی، بازیکنان، مربیان و فدراسیون فوتبال پرتغال همانطور که از روز اول اینگونه بوده، کاملا متعهد و مشتاق در ساختن چیزی است که کشور می خواهد؛ آن هم چیزی نیست جز این که قطر بهترین جام جهانی برای پرتغال باشد."

 

واکنش رسمی رونالدو به شایعات جنجالی

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال به خبر جنجالی درباره خودش واکنش نشان داد.

 

رونالدو نوشت: «گروهی منسجم‌تر از آن که توسط هیچ نیروی خارجی شکسته شود، ملتی شجاع که به خود اجازه نمی‌دهد از دشمنی بترسد و اتحادش شکسته شود. تیمی به معنای واقعی کلمه که تا آخر برای رویاش می جنگد!

رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

پیام مهم رونالدو: آماده بازی هستم

کریستیانو رونالدو، ستاره ۳۷ ساله تیم ملی پرتغال، دوباره در تمرینات گروهی این تیم شرکت کرد.

رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

درخواست عجیب و غریب خواهر رونالدو/ به خانه بیا و جام‌جهانی ۲۰۲۲ را ترک کن!

کاتیا آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، که به شدت از نیمکت‌نشینی برادرش ناراحت بود، پیامی احساسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و از برادرش خواست که تیم پرتغال را ترک کند و به خانه نزد خانواده‌اش بازگردد.

 

کاتیا آویرو نوشت: «پرتغال برد. خدا را شکر. استعدادهای جدید درخشیدند. شگفت‌انگیز است. آیا قرار است قهرمان شویم؟ من این طور فکر می‌کنم!! در زمین نام رونالدو را فریاد می‌زدند. دلیلش این نبود که پرتغال داشت بازی را می‌برد... این را من نمی‌گویم. جهان تماشا کرد...چرا؟ من خوشحالم که پرتغال پیروز شد.. (بارها پیروزی پرتغال را دیده‌ام). و حتی این هم حقارت بخش بزرگی از مردم پرتغال را باطل نمی‌کند. و این همان چیزی است که درست نیست، چراکه آنها به فحش دادن ادامه می‌دهند، همچنان بر توهین و ناسپاسی پافشاری می‌کنند.

 

بسیار ناراحتم از آنچه که می‌خوانم و می‌شنوم، نه اینجا در قطر بلکه در کشورم، در کشور او... واقعاً غم‌انگیز است. و من واقعا می‌خواستم به خانه بیاید، تیم ملی را رها کند و کنار ما بنشیند تا بغلش کنیم و بگوییم همه چیز خوب است، به او یادآوری کنیم که چه افتخاراتی کسب کرده و از کجا آمده است. من واقعاً می‌خواستم او دیگر به آنجا نرود، ما به اندازه کافی زجر کشیدیم، آنها هرگز بزرگی تو را درک نمی‌کنند، آدم‌های حقیر متوجه نمی‌شوند که چقدر بزرگ هستی ... به خانه خود بیا. جایی که تو را درک می‌کنند، جایی که تو را در آغوش می‌گیرند. مثل همیشه. جایی که فقط سپاسگزاری ببینی، و نه ناسپاسی.

 

متشکرم رونالدو. متشکرم. متشکرم. متشکرم. متشکرم. متشکرم. من واقعاً این را می‌خواستم ... اما هر تصمیمی بگیری ما پشتت هستیم. تا زمان مرگ. متشکرم.»

 

کاتیا قبل از پست کردن این پیام، از سرمربی پرتغال در استوری اینستاگرام انتقاد کرده بود. او گفت: «بله رونالدو ابدی نیست، بله رونالدو برای همیشه بازی نخواهد کرد، متأسفانه او اکنون گل نمی‌زند، او پیر است، پرتغال به رونالدو نیازی ندارد. (با اموجی‌های تشویق) ما در مورد چیزهایی که شنیدیم صحبت کردیم، تمام کارهایی که او انجام داد مهم نیست، همه کارهایی که انجام داد فراموش شد. حالا طلب بخشش می‌کنند و به او نیاز ندارند. من این چیزها را ثبت می‌کنم و بعدا صحبت می‌کنیم. سانتوس برای چه عذرخواهی کرد؟ شرم‌آور است کسی را تحقیر کنی که خیلی کارها انجام داده.»

 

***

 

بازگشت استرلینگ به قطر برای دیدار با فرانسه

ستاره تیم ملی انگلیس روز جمعه به قطر برمی‌گردد تا سه‌شیرها را برای دیدار مقابل فرانسه همراهی کند.

 

استرلینگ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

روز بازی انگلیس برابر سنگال برای رحیم استرلینگ به بدترین شکل ممکن گذشت. او بعد از شنیدن خبر حمله مسلحانه به منزلش، اردوی انگلیس را ترک کرد و بلافاصله خودش را به لندن رساند تا در کنار خانواده‌اش قرار بگیرد.

 

هرچند انگلیس توانست آن بازی را با نتیجه سه بر صفر به سود خودش به پایان برساند، اما بازیکنان و اعضای کادر انگلیس با استرلینگ همدردی کرده و توجه خودشان را از هم‌تیمی غایب خود دریغ نکردند.

 

راب هریس، خبرنگار اسکای، با اعلام بازگشت استرلینگ به قطر، از ملحق‌شدن وینگر تیم چلسی به اردوی سه‌شیرها در روز جمعه خبر داد.

 

به این ترتیب ساوت‌گیت می‌تواند از این ستاره تیمش برای دیدار برابر فرانسه در صورت لزوم، استفاده کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------