آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

دنی آلوز: این آخرین جام جهانی من بود، در مورد نیمار شک دارم



دنی آلوز و نیمار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دنی آلوز گفت که بعید می داند نیمار بر خلاف آنچه ادعا کرده، در جام جهانی بعدی برای برزیل به میدان نرود.

به گزارش ورزش سه، حذف برزیل برای بسیاری اتفاقی غیرمنتظره بود چرا که سلسائو یکی از مدعیان بزرگ قهرمانی جام جهانی محسوب می شد. برزیل اما شب گذشته با شکست از کرواسی در ضربات پنالتی نتوانست به نیمه نهایی برسد و حسرت سوپرکلاسیکو برابر آرژانتین بر دل فوتبال‌دوستان ماند.

 

در پایان بازی برزیلی ها ناراحت بودند و اشک می ریختند. در این میان دنی آلوز به عنوان یک بازیکن باتجربه سعی در دلداری دادن به هم تیمی هایش داشت. آلوز که خود نیز به شدت ناراحت بود، به خبرنگاران گفت:«روز سختی برای همه ماست چرا که بازی در دست ما بود. در لحظه درستی گل زدیم و چیزی نمانده بود برنده شویم و بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. گل کرواسی باعث شوک به تیم شد و اعتماد به نفس تیم پایین آمد و این قضیه در ضربات پنالتی خودش را نشان داد. پنالتی بسیار به شانس بستگی دارد و متاسفانه بدن بازیکنان ما نیز دیگر جواب نمی داد.»

 

آلوز ادامه داد:«برای رودریگو ناراحتم ولی او با وجود سن کمش، روح بزرگی دارد. در رئال بازی های بسیار مهم و میادین بزرگی را تجربه کرده و برای زدن پنالتی اول پیشقدم شد که بسیار قابل تحسین است. فوتبال همین است و در آن روزهای خوب و تلخ را تجربه خواهید کرد.»

 

صحبت با لوکا مودریچ در پایان بازی:«بله، باهم حرف زدیم. از نظر من مودریچ الگویی برای همه کسانی است که دوست دارند به بالاترین سطح فوتبال برسند.»

 

آلوز در پایان گفت:«این آخرین جام جهانی من بود ولی در مورد نیمار مطمئن نیستم. او گفته که بعید است در جام جهانی بعد بازی کند ولی نیمار هنوز جوان است و می تواند در جام جهانی بعد هم رهبر تیم ملی برزیل باشد.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------