آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

اسکالونی: انتقادات از مسی و آرژانتین منصفانه نیستند/ دالیچ: به چیزی جز فینال فکر نمی‌کنیم



اسکالونی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
لیونل اسکالونی در نشست خبری بازی با کرواسی از لیونل مسی در مقابل انتقادات به خاطر اتفاقات حاشیه‌ای پس از بازی با هلند دفاع کرد.

به گزارش ورزش سه، فردا شب تیم های ملی آرژانتین و کرواسی از نیمه نهایی جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت. آرژانتین پس از پیروزی برابر هلند در ضربات پنالتی به این بازی رسیده و انگیزه فراوانی برای پیروزی و رفتن به فینال دارد.

 

لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، در نشست خبری این بازی گفت: «پس از شکست برابر عربستان به خودمان آمدیم و شرایط تیم کاملا تغییر کرد. پس از آن هر بازی برای ما مثل فینال است و بازی فردا نیز تفاوتی ندارد. در نهایت این هم یک بازی فوتبال است ولی می دانیم که برای ملت آرژانتین چه اهمیتی دارد. تیم را با روحیه و انگیزه بسیار بالایی می بینم.»

 

اسکالونی در مورد اتفاقات حاشیه‌ای پس از بازی با هلند و به خصوص درگیری لیونل مسی و امیلیانو مارتینز با کادر فنی هلند گفت: «ما برای تمام رقبا احترام قائلیم. پس از شکست مقابل عربستان همه سکوت کردیم و تمرکز را گذاشتیم روی بازی بعدی. سال قبل در ماراکانا برزیل را بردیم و قهرمان کوپا آمه‌ریکا شدیم، بدون اینکه به میزبان و بازیکنانش توهین کنیم. نه تنها توهین نکردیم که با همه بازیکنان برزیل دست دادیم.»

 

اسکالونی در مورد سبک بازی تیمش گفت: «ما یک سبک بازی مشخص داریم. همچنین بسیار مهم است تیم حریف چطور بازی می کند و تاکتیک تیم بر این اساس هم مشخص می شود. با بازیکنان حرف می زنم و در مورد تاکتیک تیم بحث می کنیم. هر کسی می تواند نظر خودش را بگوید و در تیم همه احساسات‌شان را به اشتراک می گذارند.»

 

اسکالونی در مورد دقایق طولانی وقت اضافه در این جام جهانی گفت: «10 یا یازده دقیقه وقت اضافه یک مورد جدید است. نمی خواهم بگویم عادلانه است یا نه یا اینکه باعث برهم خوردن تعادل بازی می شود. به عنوان یک تیم باید با این قضیه کنار بیاییم.»

 

اسکالونی در مورد لوکا مودریچ گفت: «مودریچ یک الگوی تمام عیار برای هر فوتبالیستی است. هم به خاطر شکل بازی و هم به خاطر رفتارش در درون و بیرون زمین. تماشای بازی های او یک لطف بزرگ است.»

 

اسکالونی در مورد شرایط مسی و انتقادهایی که از رفتار او پس از بازی با هلند شد، گفت: «فوتبال همین است و در آن تنش وجود دارد. گاهی مجبورید دفاع کنید و گاهی حمله و در پایان هر بازی نیز ممکن است بحث و درگیری رخ بدهد. ما راه کنار آمدن با شکست را بلدیم و همچنین پس از کسب پیروزی، احساسی نمی شویم. مسی همیشه همین‌طور بوده و تغییر نکرده است. او یک برنده است و غرور دارد. انگیزه و شور و اشتیاق او برای فوتبال بازی کردن و پیروزی حسادت برانگیز است. این همه انتقاد از او و تیم منصفانه نیست.»

 

وضعیت مصدومان: «امروز و پس از تمرین شرایط بازیکنان برای بازی فردا مشخص می شود. فعلا همه در دسترس هستند. شرایط دی‌پل و دی‌ماریا برای بازی فردا و اینکه چند دقیقه بازی خواهند کرد؛ مشخص نیست. شاید از ابتدا و شاید در نیمه دوم وارد زمین شوند. شرایط تیم خوب است و برای یک بازی نیمه نهایی جام جهانی، بهتر از این نمی شود.»

 

تالیافیکو: درگیری مسی با هلندی‌ها طبیعی بود

مدافع تیم ملی آرژانتین در نشست خبری بازی با کرواسی گفت که به لیونل مسی به عنوان کاپیتان و رهبر تیم افتخار می‌کند و درگیری او با کادر فنی هلند را طبیعی عنوان کرد.

 

او در نشست خبری این بازی گفت: «حس بسیار خوبی داریم و فضای تیم شاد است. چهار تیم بزرگ به نیمه نهایی رسیده اند و این هدف اول ما بود که به جمع چهار تیم پایانی برسیم. حالا مهمترین هدف یعنی رسیدن به فینال و کسب عنوان قهرمانی باقیمانده است و تنها دو بازی دیگر با این مهم فاصله داریم.»

 

تالیافیکو ادامه داد: «کرواسی تیم بسیار خوب و با بازیکنان بزرگ است. ما خاطره خوبی از رویارویی با این تیم در جام جهانی 2018 نداریم اما بازی فردا متفاوت خواهد بود. اندکی شباهت بین این دو بازی وجود دارد ولی در مجموع فردا دو تیم متفاوت برابر هم قرار می گیرند. ما تیمی بسیار بهتر نسبت به دوره قبل هستیم و کرواسی هم به سبکی دیگر بازی می کند. دیروز بازی های کرواسی را تماشا کردیم و به خوبی با این تیم آشنا هستیم. تیمی با سازماندهی خوب هستند و هافبک هایی تراز اول دارند. کرواسی می تواند به سبک های متفاوتی بازی کند و فردا برنده را جزئیاتی کوچک تعیین خواهد کرد.»

 

تالیافیکو در مورد حواشی پس از بازی با هلند و به خصوص درگیری لیونل مسی با وخهورست و نیز کادرفنی این تیم گفت: «شرایط بازی پرتنش بود و طبیعی بود درگیری هایی رخ بدهد. ما که ربات نیستیم. سطح هیجان بازی بسیار بالا رفته بود و در فوتبال از این اتفاقات رخ می دهد. این آخرین بار نیست که شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود. لئو همیشه همینطور بوده است و او کاپیتان ماست. رهبر ما و کسی که ما را هدایت می کند و به ما انگیزه می دهد. او خارق‌العاده است و می دانیم که با لئو شانس بیشتری برای پیروزی داریم. خوشحالیم که او کاپیتان ماست و با کمک او و اتحاد تیمی می توانیم به هدف‌مان برسیم. فقط دو بازی تا رسیدن به قهرمانی فاصله داریم.»

 

***

 

دالیچ: فردا فشار روی مسی و آرژانتین است/ به چیزی جز فینال فکر نمی‌کنیم

زلاتکو دالیچ معتقد است فردا در بازی برابر آرژانتین، فشار اصلی روی تیم رقیب خواهد بود.

 

دالیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

سرمربی کرواسی در نشست خبری این بازی گفت: «توانسته‌ایم به نیمه نهایی برسیم و حضور در جمع چهار تیم پایانی به خصوص برای کشور کوچکی مثل کرواسی افتخار بزرگی است. ما این کار را برای دو دوره متوالی انجام داده ایم. غروری که حس می کنیم باورنکردنی است. آرژانتین تیم بسیار خوبی است و آنها بازیکنی مثل لیونل مسی را دارند. معتقدم فشار بیشتری روی آرژانتین است. ما به خوبی برای این بازی مهیا شده ایم و خوشبین هستیم چون این تیم پتانسیل و کیفیت بالای خودش را ثابت کرده است.»

 

دالیچ ادامه داد:«بازی برابر برزیل توان زیادی از ما گرفت ولی هر طور که بود به نیمه نهایی رسیدیم و قدرتمندانه ادامه می دهیم. انرژی تیم بالاست و همه هیجان زده هستیم. همیشه خوب ریکاوری می کنیم و الان هم مشکلی نداریم. تیم همه توانش را فردا در زمین خواهد گذاشت و خوشبختانه مصدوم نداریم. به چیزی جز رسیدن به فینال فکر نمی کنیم»

 

دالیچ به بازی قبلی دو تیم در جام جهانی 2018 که با پیروزی 3-0 کرواسی همراه شد نیز اشاره کرد: «بازی فردا متفاوت از چهار سال پیش خواهد بود. بازی قبلی در دور گروهی بود و فردا ما در نیمه نهایی برابر هم قرار خواهیم گرفت. البته مثل چهار سال قبل ما تیمی سختکوش و قدرتمند داریم. بازی قبلی به تاریخ پیوست و نتیجه آن ربطی به بازی فردا ندارد.»

 

حواشی پس از بازی آرژانتین و هلند و درگیری بازیکنان دو تیم: «اتفاقات آن بازی ورزشی نبود و دیگر نباید تکرار شود. البته که هر بازی هیجانات خاص خودش را دارد و تیم ها واکنش خودشان را نشان می دهند. امیدوارم فردا بازی بدون تنشی را ببینیم.»

 

دالیچ در مورد لیونل مسی گفت: «مسی در فرم بسیار خوبی قرار دارد و فضای اطراف او و تیمش نیز فوق‌العاده خوب است. آرژانتین تیم بسیار خوبی است و می دانم که مسی و هم‌تیمی‌هایش تحت فشار قرار دارند ولی فردا در ورزشگاه از حمایت هواداران‌شان برخوردارند و جو ورزشگاه با آنها خواهد بود. این یک مزیت بزرگ برای‌شان است. در هر صورت و تحت هر شرایطی ما می خواهیم از این بازی لذت ببریم و از چیزی هم گلایه نداریم.»

 

ارزش بازیکنان ذخیره: «در تیم من همه بازیکنان مستحق حضور در ترکیب ثابت هستند ولی در نهایت یازده بازیکن به میدان می روند. همه اعتماد من را با خود دارند و خوشحالم که روی نیمکت بازیکنان جانشین خوبی دارم. تک تک بازیکنان برای من مهم و باارزش هستند.»

 

دالیچ در مورد حضور مراکش در نیمه نهایی گفت: «هر تیم حق رویاپردازی دارد و چهار سال پیش هم ما شرایطی مشابه داشتیم و رویای‌مان برای رسیدن به فینال محقق شد. مراکش تیم های بزرگی را حذف کرده و به شایستگی در نیمه نهایی حضور دارد.»

 

دالیچ در مورد اینکه سبک بازی تیمش خسته کننده است، گفت: «فردا برای رفتن به فینال جام جهانی بازی می کنیم و این همه آن چیزی است که می توانم بگویم.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------