حسن روشن: یحیی حریف ساپینتو نمی‌شود/ گل‌محمدی در دربی‌ها ترسو است



حسن روشن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کاپیتان سابق استقلال گفت: با توجه به شرایط روحی خوب سرمربی استقلال در دربی او می‌تواند دور از هیجانات همیشگی‌اش مرد برتر محوطه‌های فنی بازی با پرسپولیس باشد.

حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره تقابل سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در روز دربی اظهار داشت: با توجه به شناختی که از یحیی گل‌محمدی در دربی‌های گذشته داریم او معمولاً در این بازی‌ها ترسو ظاهر می‌شود و نگران باختن است.

 

وی افزود: با در نظر گرفتن شرایط اخیر گل‌محمدی او می‌داند شاید شکست در دربیِ هفته آینده زمینه کنار رفتن از پرسپولیس را هم فراهم کند. به همین خاطر در این دربی قطعاً دست به عصا به میدان می‌آید.

 

بازیکن قدیمی استقلال همچنین درباره روحیه ساپینتو گفت: این مربی نقاط ضعف زیادی دارد اما نمی‌توان از نقطه قوتش هم غافل شد؛ او روحیه خیلی خوبی کنار زمین دارد و تیمش را تهاجمی به میدان می‌فرستد. اما نباید از یک موضوع غافل باش.

 

روشن تاکید کرد: این آقا حتما باید روز دربی کت و شلوار بپوشد تا مراقب رفتارش باشد. اگر بخواهد با شلوار جین و کتانی بیاید و کارهایی که در ابتدای فصل کرده بود را تکرار کند ضرر خواهد کرد.

 

پیشکسوت آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: شلوغ‌کاری و هیجان بیش از حد ساپینتو هم می‌تواند منجر به اخراج خودش شود و هم تیمش را تحت تاثیر قرار دهد. مهم است که او تا آخر دربی کنار زمین و مراقب رفتارش باشد.

 

روشن در پایان درباره این‌که اگر بخواهد بین ساپینتو و گل‌محمدی یکی را به عنوان مربی برنده دربی تعیین کند افزود: صددرصد در زمینه روحی-روانی یحیی حریف ساپینتو نمی‌شود و ساپینتو را مربی برتر و برنده می‌دانم. چون دیده‌ام که او تیمش را در همه این هفته‌ها چطور به میدان فرستاده. او خودش روحیه برد دارد. فقط امیدوارم بتواند هیجاناتش را کنترل کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------