حمله اسکوچیچ به دستیار ایرانی کی‌روش/ واکنش فدراسیون فوتبال



اسکوچیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
اسکوچیچ نسبت به اظهارات مربی تیم ملی ایران واکنش تندی از خود نشان داد.

به گزارش ایسنا، بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.

 

اسکوچیچ در مطلبی که در صفحات اجتماعی خودش منتشر کرده بود، در این رابطه نوشت:

بهانه‌های شما برای بازی با انگلیس یکی از بزرگ‌ترین جوک‌هایی بود که در تمام طول زندگی‌ام شنیدم. برای همین از تو ممنونم چون باعث شد خیلی بخندم!

 

بازی ساعت یک بعد از ظهر بود اما ترکیب تیم ملی ایران صبح روز بازی ایران مشخص شده بود و این باعث شد تیم انگلیس راننده اتوبوس شما را بشناسد که بدون تاکتیک بود و خود را با آن ترکیب خیلی زود سازگار کرد.

 

هر کس با دانش ناچیز فوتبال هم در عرض چند ثانیه می‌توانست تاکتیک مورد نیاز برای ترکیبی که چیده بودید را تدارک ببیند. رسانه‌ها و هواداران و هر چیز تخیلی که برای اشتباهات‌ و تصمیمات‌تان گرفتید را مقصر ندانید.

 

مارکار عزیزم این تاثیر آیینه‌ای‌است. هرچقدر بیشتر دفاع در زمین بگذارید، تیم حریف در خط حمله قدرتمند تر خواهد بود. شما گفتید که هیچ‌وقت با ۳ دفاع بازی نکردید. پس برای همین جلوی انگلیس این کار را انجام دادید؟ شاید شما حتی نفهمیدید با چه تیمی بازی کردید چرا که با ۳ دفاع بازی نکردید، بلکه با ۵ دفاع بازی کردید.

 

من نگفتم که شما جلوی ولز مثل تیم من بازی کردید. گفتم یک قدم به تیم من نزدیک‌تر بود چون شما ترسو هستید. اگر مثل تیم من بازی می‌کردید، تیم هجومی‌تری بودید. شما به بازیکنان نیمکت نشینی بازی دادید که باعث شدند شما جام جهانی رفتن را تجربه کنید.

 

شما باید چند بازیکن جوان و با استعداد را به جام جهانی می‌بردید؛ نه این‌که پیر ترین تیم جام جهانی شوید و خیلی از بازیکنان با استعداد را در ایران نادیده بگیرید. باید بازیکنان را به خاطر توانایی‌شان انتخاب می‌کردید. نه این‌که به شما کمک کنند در تیم ملی ایران باشید.

 

فدراسیون فوتبال اسکوچیچ را تهدید به شکایت کرد

فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای درباره اظهارات اخیر دراگان اسکوچیچ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد: طرح موضوعات‌ کذب و دور از واقعیت که به قصد جوسازی علیه فوتبال ملی ایران انجام گرفته با ارائه مدارک مقتضی در مراجع ذی‌صلاح بین المللی و ملی پیگیری خواهد شد.

 

پیرو مطالب منتشره منتسب به سرمربی سابق تیم ملی، اعلام می‌شود به رغم سیاست فدراسیون در جهت حفظ آرامش فوتبال کشور، به دلیل اظهارات خلاف واقع سرمربی سابق تیم ملی که به روشنی از سوی برخی جریان‌های مخالف موفقیت‌های فوتبال این مرز و بوم و در ادامه غرض‌ورزی‌های اخیر صورت می‌گیرد، با ارائه مدارک و مستندات لازم - که متعاقبا به مراجع ذی‌صلاح بین المللی ‌و ملی صورت می گیرد - پیگیری قانونی خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------