دالیچ: این مدال برنز برای ما مثل طلا است/ الرکراکی: قوی‌تر برخواهیم گشت



دیدار کرواسی و مراکش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی بابت پیروزی تیمش مقابل مراکش و کسب عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش تسنیم، زلاتکو دالیچ در پی برتری 2 بر یک عصر امروز (شنبه) شاگردانش مقابل مراکش در دیدار رده‌بندی جام جهانی 2022 قطر و کسب عنوان سومی این رقابت‌ها گفت: این مدال برنز با درخشش یک مدال طلایی است. یک مدال برای کل مردم کرواسی، برای همه کسانی که از ما حمایت می‌کنند. ما حالا در دو دوره متوالی مسابقات جام جهانی دو مدال گرفتیم که این اتفاق شگفت‌انگیزی است، برای همین به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

 

وی افزود: من این پیروزی را به میروسلا (چیرو) بلاژویچ، مردی که آغازکننده این راه بود، تقدیم می‌کنم. رئیس (اشاره به چیرو) این مدال برای شماست. من ممکن است پنج مدال بگیرم اما تو همیشه مربی همه مربیان کرواسی خواهی ماند. 

 

سرمربی کرواسی صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: ما می‌دانستیم که مراکشی‌ها در سمت راست خود مشکل دارند و خسته هستند. می‌دانستیم که حکیم زیاش نمی‌تواند پریشیچ را دنبال کند. ما از آن سمت برای آنها دردسرهای زیادی ایجاد کردیم، اورشیچ (زننده گل برتری کرواسی) عالی بود. بازی هفتم ما در این جام خوب بود و خیلی خوب است که به عنوان برنده به خانه باز می‌گردیم.

 

الرکراکی: بازیکنانم جایگاه مراکش در جهان را برجسته کردند

ولید الرکراکی پس از این بازی گفت که او و شاگردانش به دنبال شاد کردن مردم مراکش بودند اما بخت با آنها یار نبود.

 

دیدار کرواسی و مراکش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورتس» گفت: می‌خواستیم کرواسی را شکست دهیم و با مدال برنز به خانه برگردیم اما متأسفانه شانس با ما یار نبود.

 

وی افزود: همه بازیکنان ما روحیه رقابتی و جنگندگی بالایی را از خود در این رقابت‌ها نشان دادند و جایگاه مراکش را در سطح جهانی برجسته کردند و این به خودی خود یک افتخار است.

 

الرکراکی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز چهار سال دیگر فرصت داریم تا برای جام جهانی بعدی آماده شویم، اما در حال حاضر تمرکز زیادی روی جام ملت‌های آفریقا داریم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------