ادعای جنجالی پیرس مورگان پس از قهرمانی آرژانتین: فرانسه را مسموم کردند!



پیرس مورگان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، با یک اظهارنظر جنجالی مدعی شد ویروسی شدن بازیکنان فرانسه در قطر عمدی بوده است.

به گزارش ورزش سه، پیرس مورگان که به خاطر مصاحبه‌ها و اظهارات اغلب جنجالی‌اش مشهور است و البته با کریستیانو رونالدو رابطه‌ای دوستانه و صمیمی دارد در یک اظهارنظر جنجالی ادعایی را مطرح کرد که بلافاصله با واکنش‌های منفی زیادی مواجه شده است.

 

در جریان فینال امشب بین فرانسه و آرژانتین در زمانی که فرانسوی‌ها 2-0 از آلبی‌سلسته عقب بودند مورگان در یک توییت نوشت:" این ویروس نبود؛ واضح است که تیم فرانسه را عمدا مسموم کرده‌اند".

 

پیرس مورگان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

کاربران شبکه‌های اجتماعی بلافاصله به این توییت جنجالی واکنش نشان داده و مجری انگلیسی را به توهم توطئه متهم کردند. کاربران این اظهارنظر او را مایه شرمساری دانستند و خاطرنشان کردند که احتمالا مورگان به دلیل رابطه صمیمی‌اش با کریستیانو رونالدو و قهرمانی مسی در جام جهانی قطر چنین ادعایی را مطرح کرده است.

 

یک کاربر توییتر در پاسخ به مورگان نوشت:" خوشم می‌آید، او کاملا عقلش را از دست داده. بیشتر گریه کن". یک هوادار دیگر در پاسخ نوشت:" انگار بزرگ نشده‌ای؟ این دیگر چه جور بهانه‌ای است؟".

 

عده زیادی از کاربران هم دوستی او با کریستیانو رونالدو را دستمایه انتقاد از مورگان کردند و البته برخی دیگر از کاربران معتقد بودند نباید این واکنش عجیب مجری انگلیسی را به رونالدو نسبت داد.

 

پیرس مورگان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------