ادعای عجیب خیابانی: از کی‌روش اسکرین‌شات دارم!



جواد خیابانی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
جواد خیابانی در گفتگو با تاج قول داد اسکرین‌شات مکالمات کی‌روش با بازیکنان تیم ملی را افشا کند!

به گزارش ورزش سه، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، با حضور در ویژه‌برنامه شبکه ورزش در خصوص جام جهانی، پاسخگوی سوالات جواد خیابانی و رسول مجیدی، مجریان این برنامه، در موارد متعدد پیرامون تیم ملی بود.

 

نحوه بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران هم بخشی از سوالات دو مجری برنامه را تشکیل داده بود که مهدی تاج در مورد آن، گفتگویی اصطلاحا پینگ‌پنگی با جواد خیابانی و رسول مجیدی داشت که در خلال آن، صحبت‌های عجیبی از سوی جواد خیابانی پیرامون وجود سند تصویری از مکالمه کی‌روش با بازیکنان در مورد بازگشتش به تیم ملی قبل از حضور تاج مطرح شد. در ادامه مکالمه سه‌نفره مهدی تاج و مجریان برنامه را در این خصوص می‌خوانید:

 

مجیدی: اگر معتقدید بازیکنان نقشی در حضور سرمربی ندارند، پس چرا سردار آزمون گفت من خودم کی‌روش را اوکی می‌کنم بماند؟ به نظر یک پالسی داد که بقیه کردند، من هم می‌کنم این کار را.

 

تاج: یک بازیکنی بعد از اینکه بازی ها تمام شده می گوید من خودم نگه می دارم یک نفر بگوید رد می کنم. اگر چیزی بوده شما پیدا کنید و بگویید. من که رییس فدراسیون  هستم و با اینها ده روز در اردو بودم، چسبندگی بین اینها ندیدم که آزمون بتواند سرمربی نگه دارد یا دیگری رد کند.

 

خیابانی: من قول می‌دهم اسکرین شات کی‌روش با بازیکنان را نشان بدهم به شما.

 

تاج: به من نیاز نیست نشان بدهید. به مردم نشان بدهید.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------