توضیحات سهیل مهدی درباره پنجره نقل و انتقالات و حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی



سهیل مهدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان آغاز پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل و همچنین حضور هواداران در ورزشگاه آزادی توضیحاتی داد.

به گزارش تسنیم، سهیل مهدی پس از برگزاری دربی 99 گفت: سازمان لیگ و مجموعه ایفمارک اجازه نمی‌دهد سلامت بازیکنان تحت‌الشعاع قرار بگیرد. ما روزهای زیادی را از دست دادیم و سلامت بازیکنان را وجه المصالحه قرار نمی‌دهیم و مسلماً ریسک نمی‌کنیم. شرایط آب و هوایی جوابگوی برگزاری بازی بود. نرخ آلودگی درصد مشخصی دارد و 200 میکرون است که بازی‌های بین‌المللی هم براساس آن برگزار می‌شود و ما هم طبق همین دستورالعمل بازی‌ها را برگزار کردیم.

 

وی ادامه داد: از کمیته اضطرار تشکر می‌کنیم که به ما کمک کرد تا این بازی را برگزار کنیم. باید بپذیریم اگر نمی‌توانستیم این بازی را برگزار کنیم کار سخت می‌شد چون به زودی پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل را در پیش داریم و تیم‌ها دچار تغییر و تحول می‌شدند. هواداران دو تیم انتظار دارند که بازی در جای خودش در نیم‌فصل اول برگزار شود و فشردگی جدول در نیم‌فصل دوم تغییراتی را به تیم‌ها تحمیل نکند.

 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که پنجره نقل و انتقالات چه زمانی آغاز می‌شود؟ تصریح کرد: از فردای هفته پانزدهم پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز می‌شود و فکر می‌کنم تا هفته هجدهم ادامه داشته باشد.

 

مهدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به تجهیز سکوهای ورزشگاه آزادی چه زمانی تماشاگران می‌توانند در مسابقات حضور داشته باشند؟ عنوان کرد: این موضوع را باید مدیر پروژه پاسخگو باشد، ما امیدواریم همین فردا باشد ولی  دوستان باید تاریخ دقیق را بگویند. به نظر می‌رسد کار تجهیز سکوها می‌تواند سکو به سکو جلو برود، اما دربی چون هر دو تیم هواداران پرشور داشتند، بعضی از سکوها قابل بهره‌برداری نبود و به جایگاه‌های سنتی هر دو تیم اجحاف می‌شد. طبقه دوم هم اساسا مشکل دارد ولی امیدوارم من اشتباه کرده باشم. مدیر پروژه بهتر می‌تواند بهتر نظر دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------