قایدی: دربی امسال بی روح بود/ مهدی‌پور: فوتبال دغدغه حال حاضر مردم نیست



قایدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهدی قایدی می‌گوید این دربی بسیار بی روح بوده و امیدوار است با حل مشکل آلودگی هواداران به ورزشگاه برگردند.

به گزارش ورزش سه، مهدی قایدی پس از بازی در پاسخ به خبرنگاران گفت: بازی قشنگی بود ولی آن حس و حالی که برای دربی چندسال پیش داشتیم الان به دلیل نبود تماشاگرها و اتفاقات اخیر نداشتیم اما خداراشکر بازی مساوی شد؛ شاید به دلیل اتفاقاتی که افتاده اگر تیمی می‌بُرد دل خیلی‌ها شکسته می‌شد.

 

او در مورد دعوت نشدنش به تیم ملی و نیمکت نشینی در دربی گفت: یک هفته پرفشار تمرین کردیم و مسائل زیادی بود و من این هفته با مصدومیت تمرین کردم و نیمکت نشینی هم نظر مربی است. در مورد تیم ملی هم قسمت بود و انشاالله که خیر باشد و در آینده بتوانیم کمک کنیم به تیم ملی.

 

او در مورد موقعیتی که می‌توانست با پاس پیمان بابایی به دست آورد گفت: به پیمان چیزی نگفتم که آن پاس را به من نداد. خودش بیشتر از همه ناراحت بود و نیازی نیست کسی حرفی بزند.

 

مهاجم استقلال راجع به بدون تماشاگر بودن این دربی گفت: خیلی، خیلی، خیلی این بازی بی روح بود. اول با هوادار بود، بعد ۱۵هزار نفر شد و الان هم دربی بدون هوادار بود که هیچ بازی‌ای بدون هوادار معنایی ندارد. حیف شد. انشاالله هوا درست شود تا بتوانیم هواداران را در ورزشگاه‌ها ببینیم.

 

او در مورد بدهی استقلال به باشگاه اماراتی‌اش گفت: در جریان نیستم!

 

قایدی در خصوص داوری بازی بیان کرد: داوری همیشه ایراد دارد و مشکلات خودش را در ایران دارد و چند سال است رایج شده است. سه دقیقه وقت اضافه اصلا کافی نبود و حداقل پنج دقیقه می‌توانست بگیرد. تا VAR نیاید به مشکل می‌خوریم.

 

او در پایان گفت: روندمان خیلی خوب است و خیلی هجومی بازی می‌کنیم. از همه تیم‌ها سرتر بودیم. این بازی هم خیلی موقعیت داشتیم. ما فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم.

 

مهدی‌پور: فوتبال دغدغه حال حاضر مردم نیست

در پایان بازی استقلال و پرسپولیس، مهدی مهدی‌پور، هافبک استقلالی‌ها که در این بازی به عنوان یار تعویضی به زمین آمد، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

مهدی‌پور ابتدا راجع به بازی صحبت کرد و گفت: با این که بازی پر گل بود اما جذابیت همیشگی را نداشت. جذابیت فوتبال به حضور تماشاگران است و بدون آن‌ها کار برای ما هم سخت بود. روح همیشگی دربی‌ها را حداقل خود من ندیدم چراکه همیشه هیجانات دربی‌ها از دو سه هفته قبل آغاز می‌شود، اما این روزها دغدغه مردم دربی نیست.

 

او همچنین راجع به جریان بازی هم این چنین توضیح داد: به نظرم باید امشب برنده می‌شدیم و از حریف هم جلو بودیم ولی روی دو اشتباه و ضربات ایستگاهی گل خوردیم. پرسپولیس در جریان بازی حریف ما نمی‌شد، اما روی ضربات ایستگاهی خوب کار کردند و دو گل به ما زدند تا بازی به تساوی برسد.

 

مهدی‌پور در پاسخ به خبرنگاران درباره مصدومیت رضاوند هم گفت: امیدوارم مشکل جدی برای آرش پیش نیاید، اما تصور می‌کنم رباط داخلی او کمی آسیب دیده است. امیدوارم آرش هرچه زودتر به تمرینات برگردد و بتواند به تیم ما کمک کند.

 

مهدی‌پور همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران که از او پرسیدند نظرش درباره خط خوردن از لیست نهایی کی‌روش چیست، گفت: به نظر آقای‌کی‌روش احترام می‌گذارم و مهم برای همه ما موفقیت تیم ملی بود و بودن و نبودن من به تصمیم آقای کی‌روش برمی‌گشت. در جایگاهی نیستم که درباره تصمیمات ایشان صحبت کنم و این سوالات شما که چرا ۲۵ بازیکن برده شد یا ۴ دروازه‌بان در لیست نهایی قرار گرفت در حیطه نظرات من نیست و آقای کی‌روش باید پاسخگوی شما باشد.

 

او در پایان درباره اینکه امیدی دارد تا در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشد، افزود: قطعا امید دارم، اما در درجه اول تمام توان خود را برای استقلال می‌گذارم تا باعث موفقیت تیمم شوم و در درجه بعدی به حضور در تیم ملی هم فکر می‌کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------