۳+۳ غایب استقلال در بازی با مس رفسنجان/ ۳ آبی‌پوش دیگر در آستانه محرومیت



تیم استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار خود با مس رفسنجان با تعداد قابل توجهی از مصدوم و محروم مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر، ساعت ۱۵ روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان می‌رود. آبی‌های پایتخت با ۲۶ امتیاز در جایگاه دوم جدول این مسابقات قرار دارند و با پرسپولیس هم‌امتیاز هستند.

 

یکی از نکات مهم این دیدار، تعداد قابل توجه مصدومان و محروم‌های این بازی است. سعید مهری، محمد محبی و صالح حردانی بازیکنانی هستند که در دیدار با صنعت نفت آبادان ۴ کارته شدند و قادر نیستند تیم خود را برای بازی با مس رفسنجان همراهی کنند.

 

استقلال هم‌چنین چند بازیکن مصدوم را در اردوی خود دارد. عارف غلامی، ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند بازیکنان مصدوم آبی‌های پایتخت هستند. جلالی و غلامی بازیکنانی هستند که در حال حاضر قادر به انجام تمرینات اختصاصی هستند و رضاوند نیز فرایند فیزیوتراپی خود را می‌گذراند. با وجود این که غلامی شرایط بهتری نسبت به جلالی و رضاوند دارد اما بعید به نظر می‌رسد این بازیکنان بتوانند در بازی با مس رفسنجان به میدان بروند.

 

آبی‌پوشان پایتخت هم‌چنین ۳ بازیکن در جمع خود دارند که در آستانه محرومیت قرار دارند. روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور و پیمان بابایی آبی‌پوشانی هستند که خطر محرومیت این بازیکنان را تهدید می‌کند. چشمی به ترتیب در بازی‌های نفت‌ مسجد سلیمان، نساجی و آلومینینوم اراک، مهدی‌پور در بازی‌های ملوان، ‌ پیکان و گل‌گهر سیرجان و پیمان بابایی‌ در بازی‌های مس کرمان، ‌ پیکان و نساجی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرده‌اند و در صورت دریافت کارت زرد در بازی مقابل مس رفسنجان، از بازی بعدی استقلال در رقابت‌های لیگ برتر محروم خواهند شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------