رضا شکاری تا اطلاع ثانوی از فوتبال محروم شد!



رضا شکاری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

فوتبالی نوشت: باشگاه گل گهر سیرجان طی بیانیه‌ای اعلام کرد در پی مصاحبه رضا شکاری بعداز بازی با تیم تراکتور، این بازیکن جهت ادای توضیحات بکمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شد و تا تعیین تکلیف نهایی از حضور در ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر، محروم خواهد بود.


رضا شکاری: به دلیل اتفاق شخصی حال خوبی نداشتم!

رضا شکاری درباره مصاحبه‌اش پس از بازی با تراکتور تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر، گفت: دو بازی سخت خارج از خانه را پشت سر گذاشتیم که با وجود شایستگی برای کسب پیروزی، متأسفانه دو تساوی کسب کردیم که این موضوع در روحیه ما تأثیر بدی گذاشت. از طرفی، آقای قلعه‌نویی مربی‌ای هستند که با نتیجه تساوی خوشحال نمی‌شود و این اتفاقات باعث شد که فشار زیادی روی من باشد.

 

وی ادامه داد: متأسفانه به دلیل اتفاق شخصی که برای بنده رخ داده بود، حال روحی خوبی نداشتم و در چنین حالتی مصاحبه‌ای از من گرفته شد که متأسفانه برخی خبرنگاران بر خلاف رسالت خبری خود، مصاحبه‌ای تقطیع شده پخش کردند که حرف‌های کامل من نبود و باعث برداشت‌های متفاوتی شد.

 

شکاری تصریح کرد: اگر سوءبرداشت‌هایی از این مصاحبه تقطیع شده صورت گرفته است، عذرخواهی می‌کنم. در حال حاضر بازیکن و سرباز گل‌گهر هستیم و با تمام وجود بازی می‌کنیم تا دل مردم سیرجان و هواداران گل‌گهر را خوشحال کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------