آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

رئال مادرید به ۵ امتیازی بارسلونا رسید/ صعود یوونتوس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی



مسابقات فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کهکشانی‌ها با کسب پیروزی در بازی معوقه خود مقابل خفاش‌ها مانع افزایش فاصله‌‌شان با صدر جدول شدند.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی معوقه هفته هفدهم لالیگا، شب گذشته (پنجشنبه) تیم‌های فوتبال رئال مادرید و والنسیا در ورزشگاه مستایا برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی را میهمان مادریدی با تحمیل شکست 2 بر صفر به میزبان خود به پایان رساند.

 

مارکو آسنسیو در دقیقه 52 و وینیسیوس در دقیقه 54 هردو با پاس‌هایی از کریم بنزما گل‌های رئال را در این بازی به ثمر رساندند.

 

به این ترتیب والنسیا در اولین بازی خود پس از برکناری جنارو گتوسو از سرمربیگری این تیم تن به شکست داد و وضعیتش از چیزی که بود بدتر شد(20 امتیاز در رده چهاردهم). رئال مادرید اما با این پیروزی که چهاردهمین برد فصلش در لالیگا بود 45 امتیازی شد و اجازه نداد فاصله‌اش با بارسلونای صدرنشین بیشتر از 5 امتیاز شود.

 

***

 

یوونتوس آخرین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا شد

بانوی پیر با غلبه بر لاتزیو در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کرد.

 

مسابقات فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

پرونده مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (پنجشنبه) با برگزاری یک دیدار بسته شد که در آن تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه آلیانتس تورین با نتیجه یک بر صفر بر میهمان خود لاتزیو غلبه کرد و جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را به دست آورد.

 

گلیسون برمر مدافع میانی برزیلی بیانکونری تنها گل این بازی را در دقیقه 44 به ثمر رساند تا هواداران این تیم بعد از مدت‌ها رنگ پیروزی را ببینند. 

 

یووه در مرحله بعدی این رقابت‌ها باید به مصاف اینتر برود و به اینتر ترتیب کالچو در فصل جاری، دو دربی ایتالیای دیگر علاوه بر آنهایی که در سری A برگزار می‌شود، خواهد داشت. بازی رفت دو تیم سه‌شنبه 15 فروردین در  ورزشگاه سن‌سیرو و بازی برگشت آنها پنجم اردیبهشت در ورزشگاه آلیانتس تورین برگزار می‌شود.

 

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی نیز کرمونزه شگفتی ساز روز سه‌شنبه 15 فروردین میزبان فیورنتینا خواهد بود و پنجم اردیبهشت نیز به خانه تیم فلورانسی می‌رود. فینال مسابقات نیز چهارشنبه سوم خرداد برگزار خواهد شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------