حمله رحمتی به صداوسیما: باشگاه نگذارد بازی ما را پخش کنند!/ واکنش مطهری به تعویض اشتباه در دیدار با پیکان



مهدی رحمتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از برتری تیمش مقابل مس کرمان به شدت از صداوسیما به علت پوشش بازی این تیم با یک دوربین و بدون حضور گزارشگر در استادیوم پخش کرده است.

به گزارش ایسنا، سیدمهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم اراک بعد از برتری ۲ بر یک این تیم مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار کرد: بازیکنان ما کاملا به ضعف و قوت حریف واقف بودند و از همان نقاطی که کار کرده بودیم، به گل رسیدیم، البته روی اشتباهی که از قبل به بازیکنان تذکر داده بودیم، گل خوردیم و دقایقی از بازی تحت فشار حریف قرار گرفتیم.

 

رحمتی افزود: تیم مس هم فوتبال خوبی ارائه داد و واقعا تیم باشخصیتی است. در عین حال افتخار می کنم با چنین بازیکنانی کار می‌کنم و در ابتدای راه مربیگری‌ام تلاش می کنم با چنین نفراتی به خواسته‌های شخصی و تیمی برسم.

 

برای مسئولینی که شعار می‌دهند تاسف می‌خورم

سرمربی آلومینیوم اراک با انتقاد شدید از نحوه پوشش تلویزیونی بازی‌های این تیم اظهار کرد: واقعا تاسف می‌خورم برای مسئولینی که بارها و بارها من را در اراک دیده و عنوان کرده‌اند این مردم هیچ دلخوشی‌ای به جز فوتبال و تیم آلومینیوم ندارند؛ دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم که با تمام وجودشان برای این تیم و خوشحالی مردم زحمت می‌کشند و تاسف می‌خورم برای مسئولینی که فقط شعار می دهند.

 

مگر هزینه چهار تا کابل و سیم چقدر است

رحمتی با اشاره به کمبود دوربین‌های تلویزیونی در ورزشگاه ادامه داد: هزینه چهار تا سیم و کابل چقدر است؟ این‌گونه برای مردم استان ارزش قائل می‌شوید و وقت می‌گذارید؟ مگر چنین چیزی امکان دارد که با یک دوربین و بدون گزارشگر مستقر در استادیوم بازی را انعکاس دهند؟

 

باشگاه اجازه ندهد صداوسیما بازی ما را پخش کند!

وی تصریح کرد: واقعا برای شما (صداوسیما) تاسف می‌خورم و از باشگاه و کارخانه آلومینیوم تقاضا دارم دیگر اجازه ندهند صداوسیما بازی‌های آلومینیوم را پخش کند. من ۱۰ ماه است در شهر اراک هستم. بگویید امکانات تفریحی این شهر چیست؟ امروز با تیمی بازی داشتیم که واقعا جزو تیم‌های قوی و خوب لیگ ایران است و کمترین باخت و گل خورده را داشته ولی متاسفانه صداوسیمای استان مرکزی بازی ما را با یک دوربین پخش می‌کند!

 

خودمان بازی آلومینیوم را پخش می‌کنیم

رحمتی گفت: از رییس هیات مدیره کارخانه خواهش می کنم اجازه ندهید دوربین های صدا و سیما وارد استادیوم شوند، خودمان پخش می کنیم و منت کسی را نمی‌کشیم.

 

محمد چهرقانی، مدیر رسانه‌ای آلومینیوم در نشست خبری پس از این دیدار گفت: دو هفته پیش می‌خواستم موضوعی را عنوان کنم اما خیلی از مسئولان اجازه بیان ندادند. ولی باید امروز گفت که متاسفیم بازی در اراک برای دومین بار متوالی با یک دوربین پوشش داده می‌شود. عنوان کرده‌اند این مشکل به دلیل نداشتن فیبر نوری است ولی واقعا برای صداوسیمای استان مرکزی این قدر مشکل است؟

 

چهرقانی ادامه داد: به ما گفته‌اند باشگاه باید تهیه کند. کدام باشگاه در کل ایران چنین کاری انجام می‌دهد؟ هر دفعه یک توقع و یک مسئله ایجاد می‌کنند و امروز  شنیدیم گزارشگر در استادیوم نبوده و از داخل صداوسیما بازی را گزارش کرده است.

 

وی افزود: اگر قرار است هفته بعد چنین مواردی تکرار شود، بازی را پوشش ندهند و ما خودمان فکری می‌کنیم و از بیرون اراک برای پخش بازی اقدام می‌کنیم. تیم به این خوبی بازی کرده و نتیجه کسب می‌کند ولی بازی فقط با یک دوربین و با کیفیتی که برای همه مشخص است پوشش داده می شود که جای تاسف دارد.

 

***

 

واکنش مطهری به تعویض اشتباه در دیدار با پیکان

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان این که از نتیجه بازی با پیکان رضایت ندارم، از هواداران نساجی تقدیر کرد و گفت: آن ها هودار واقعی تیم هستند.

 

مطهری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش مهر، حمید مطهری شامگاه سه شنبه در نشست خبری بعد از بازی با پیکان تهران در قالب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور ضمن تقدیر و تشکر از تماشاگران تیم نساجی گفت: تماشاگران سنگ تمام گذاشتند و هواداران واقعی و نمونه هستند که تیم را دوست دارند.

 

وی با اظهار اینکه تیم پیکان تیم دفاعی است و خوب دفاع می‌کند، افزود: بازیکنان نساجی تلاش ویژه ای کردند ا و با آنکه از تلاش بازیکنان رضایت دارم اما از نتیجه بازی راضی نیستم و امیدواریم در هفته‌های آینده آن را جبران کنیم.

 

وی مراقبت از گل زده را دلیل بازی دفاعی و عقب کشیدن تیم در ادامه مسابقه برشمرد و گفت: تلاش داشتم از دو نفر در نوک حمله بهره برم اما متأسفانه عوامل نیمکت تعویض را اشتباه ثبت کردند و در نهایت ناظر بازی اجازه اصلاح و تغییر را نداد و یکی از مهاجمان را به اشتباه بیرون کشیدم.

 

مطهری با بیان اینکه فرم بازی نساجی متفاوت متناسب با فلسفه فوتبال است، درباره تغییرات نیم فصل تیم نساجی گفت: نساجی تیم خصوصی است و با بضاعتی موجود نمی‌توانیم جذب کنیم و در حال حاضر در برخی پست‌ها با کمبود بازیکنان روبرو هستیم.

 

سرمربی تیم نساجی مازندران رقابت با تیم‌های متمول را سخت دانست و گفت: بازیکنان نساجی بازی‌های بزرگی را برده‌اند و به آنان افتخار می‌کنم.

 

وی درباره وضعیت داوری گفت: اگر داور بازی پنالتی دوم را می‌گرفت، نتیجه بازی به نفع نساجی تغییر می‌کرد و با این حال در مجموع داوری بازی بد نبوده است.

 

قواعد فوتبال در آسیا متفاوت است

مطهری با اشاره به این قواعد فوتبال در آسیا متفاوت است، گفت: همه باید کمک کنند تا بتوانیم برای حضور در این رقابت‌ها یارگیری کنیم و مسئولان استان و هیئت فوتبال همگی باید وارد شوند.

 

سرمربی تیم نساجی مازندران از مسئولان و هیئت‌های استان خواست برای حمایت از تیم یکدل شوند و گفت: این گونه نمی‌توان در آسیا بازی کرد و باید همه همدل شد.

 

وی درباره بهره گیری از بازیکنان جوان گفت: سعی کردم از بازیکنانی که خوب کار می‌کنند استفاده و آنها را به لیست اضافه کنم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------