آخرین رای کمیته انضباطی، 17 باشگاه جریمه شدند



کمیته انضباطی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کمیته انضباطی در آخرین رایی که در سال جاری صادر کرد، برای 17 باشگاه لیگ برتری و دسته اولی جریمه در نظر گرفته است.

به گزارش ورزش سه، این جرایم به بهانه عدم توجه به مکاتبات صورت گرفته از سوی کمیته صدور مجوز حرفه ای در نظر گرفته شده است.

 

در رای صادره از سوی کمیته انضباطی این چنین آمده است: نظر به اهمیت استمرار فعالیت باشگاه ها برای کسب مجوز باشگاهی مربوطه، با پیشنهاد دپارتمان مجوز باشگاهی و تصویب هیأت بدوی مجوز، پرونده باشگاه هایی که در زمان مقرر به مکاتبات دپارتمان مجوز پاسخ نداده اند و یا نمایندگانشان در جلسات و نشست های مرتبط با مجوز شرکت نکرده اند به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع شد. بر همین اساس کمیته انضباطی هم در جلسه مورخ 25/12/1401 برای باشگاه های استقلال تهران، فجر شهید سپاسی ، نفت مسجد سلیمان، پارس چنوبی، چوکای تالش، خلیج فارس ماهشهر، شهرداری همدان، شمس آذر قزوین، مس شهر بابک، خیبر خرم آباد، چادر ملو اردکان ، هوادار، شهرداری آستارا، دریای کاسپین بابل، استقلال ملاثانی، آرمان گهر سیرجان، خوشه طلایی ساوه جرایم مالی درنظر گرفت. آرا ابلاغ شده به باشگاه ها تا پنج روز قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.

 

این جرایم صرفا برای باشگاه هایی که پاسخ مناسب به مکاتبات مجوز باشگاهی نداده اند، درنظر گرفته شده است. مطابق آیین نامه جرایم انضباطی برای عدم تایید هریک از بندهای معیارهای مرتبط با مجوز باشگاهی نیز جرایم مختلفی درنظر گرفته شده است که پس از پایان چرخه سال جاری اعلام خواهد شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------