واکنش دنی آلوز به جدایی همسرش: من بی‌گناهم!



دنی آلوز،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، با انتشار نامه‌ای خطاب به همسرش مدعی شد که بی‌گناهی‌اش را ثابت خواهد کرد.واکنش دنی آلوز به جدایی همسرش: من بی‌گناهم!

به گزارش ورزش سه، آلوز از ماه ژانویه تا به حال همچنان به اتهام تجاوز و آزار جنسی دختری در شب سال نوی میلادی در کافه‌ای در شهر بارسلونا در زندان است. 

 

تاریخ رسیدگی به پرونده او هنوز مشخص نشده و به همین دلیل باید تا زمان رسیدگی کامل به این پرونده همچنان بازداشت بماند، چرا که قاضی به دلیل نگرانی از فرار او به کشور برزیل حاضر به پذیرش وثیقه برای آزادی موقت او نیست. 

 

جوانا سانز، همسر او، هفته گذشته با انتشار نامه‌ای اعلام کرد که دیگر توانایی ادامه دادن به این شرایط را ندارد و از این ستاره برزیلی جدا خواهد شد تا مسیر زندگی خودش را طی کند. 

 

همین باعث شده که دنی آلوز هم نامه مشابهی برای او بنویسد. روزنامه اسپورت مدعی شده که در این نامه آمده: «جوانای عزیزم، هشت سال پر از عشق، علاقه، احترام و همراهی مشترک را سپری کردیم. خصوصا چند سال اخیر که کنار تو گذشت و همه چیز ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر به نظر می‌رسید. تو و دنی فیلیو و ویکتوریا، فرزندانم، بهترین اتفاقی بودند که تا به حال برای من رخ داده است. 

 

من مثل همیشه به جنگیدن ادامه می‌دهم. به خودم باور دارم و این کار را با حمایت و اعتماد کسانی که می‌دانند من واقعا چه کسی هستم ادامه خواهم داد. با عشق بی شائبه فرزندان، والدین و کسانی که کنار مانده‌اند تا آخر خواهم جنگید. خیلی زود به تمام دنیا ثابت خواهم کرد که بی‌گناهم.» 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------