نایب رییس هیات مدیره استقلال: تا این لحظه استعفایی از فتح‌الله‌زاده دریافت نشده است!



علی فتح الله زاده،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهدی افضلی نایب رییس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره استعفای علی فتح‌الله‌زاده صحبت کرد.

ظهر دیروز علی فتح‌الله‌زاده با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به اتفاقات اخیر باشگاه استقلال از سمت مدیرعاملی این باشگاه استعفا داد.

 

مهدی افضلی نایب رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص استعفای علی فتح‌الله‌زاده در گفت و گو با خبرآنلاین اعلام کرد: استعفای مدیرعامل باشگاه بزرگی مانند استقلال تابع یک قاعده و رویه مشخصی است. بر این اساس چنین تصمیمی باید در ابتدا به هیئت مدیره اعلام و پس از بررسی در جلسه تصمیم نهایی اتخاذ شود. تا این لحظه هیئت مدیره هیچ استعفایی از سوی مدیرعامل دریافت نکرده است. البته قطعا در شان مدیران استقلال نیست که در روزهای سخت چنین رفتار کنند.

 

افضلی در ادامه افزود: در حال حاضر تمام توجه هیئت مدیره بر حل و فصل مسائل جدی فراروی باشگاه متمرکز است. در این ارتباط هیئت مدیره بر لزوم تمرکز همه دست اندرکاران به ویژه مدیرعامل محترم بر مسئولیت اجتماعی در قبال جامعه بزرگ هواداران و تلاش بی وقفه برای حل مسایل موجود و خویشتن‌داری، سعه صدر و پرهیز از حواشی تاکید دارد. هیچ یک از ما حق نداریم به گونه ای عمل کنیم یا سخن بگوییم که در این روزهای دشوار حتی یکی از هواداران وفادار و پر شور استقلال را ناامید کنیم.

 

نایب رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: چشم انداز فراروی باشگاه استقلال مثبت و روشن است و من مطمئنم با عنایت الهی و تکیه بر هواداران به عنوان بزرگترین سرمایه باشگاه استقلال و حمایت متولیان امر، استقلال از این پیچ دشوار به سلامت عبور خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------