آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

داور فینال جام حذفی ایرانی خواهد بود/ احتمال حضور 35 هزار تماشاگر دربی 101



دربی 101،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از انتخاب داور ایرانی برای فینال جام حذفی خبر داد.

به گزارش تسنیم، خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره انتخاب داور ایرانی یا خارجی برای دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی؛ با اشاره به اینکه فوتبال ایران یک لیگ فرسایشی را پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: آن چیزی که مدینه فاضله ما است، این است که حق به حقدار برسد. انتخاب داور خارجی برای دربی 101 کوتاه‌ترین راه است و می‌توانیم پشت آن و تصمیماتی که گرفته می‌شود، بمانیم. با این وجود نظرمان این است که با توجه به اینکه این یک بازی ایرانی است، با قضاوت داوران ایرانی هم برگزار شود.

 

وی که میهمان تلفنی برنامه تلویزیونی «ورزشگاه» بود، ادامه داد: بازی‌های قبلی و همچنین رویایی قبلی این دو تیم در لیگ، این بازی را حساس کرده است. سعی می‌کنیم با هماهنگی لازم، یک کوبل خوب انتخاب کنیم و حتی شاید دو کمک داور پشت دروازه بگذاریم تا اهالی فوتبال دل‌نگرانی نداشته باشند.

 

افشاریان عنوان کرد: داوران اشتباه تاثیرگذار داشتند که کم هم نبود اما باید سعی کنیم که اشتباه را برطرف کنیم. من هم معصوم نیستم و شاید در چینش داوران اشتباه کرده باشم. این را می‌پذیرم اما یادمان باشد که توانایی داوران هیچ ربطی به تشکیلات کمیته داوران ندارد.

 

***

 

محمدی: تعداد تماشاگران دربی ۱۰۱ حدود ۳۰ تا ۳۵ هزار نفر خواهد بود/ هر کسی داور شود، احترام می‌گذاریم

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: در جایگاهی نیستیم که بخواهیم درباره داور فینال جام حذفی اظهارنظر کنیم و هر داوری که انتخاب شود، احترام می‌گذاریم.

 

دربی 101،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

محمد محمدی که میهمان تلفنی برنامه تلویزیونی «ورزشگاه» بود، درباره صعود پرسپولیس به فینال و احتمال کسب دوگانه قهرمانی با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی گفت: تمام تلاش ما این است که این اتفاق بیفتد. در واقع همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا تیم کارش را در آرامش انجام بدهد. خدا بخواهد، اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

 

وی ادامه داد: در فوتبال برخی اوقات ممکن است یک تیم متضرر شود یا منتفع اما این هم جزئی از فوتبال است. باید زیرساخت‌های داوری را ایجاد کنیم و سپس نسبت به آن توقع داشتیم.

 

محمدی درباره احتمال حضور داور خارجی یا ایرانی برای فینال جام حذفی عنوان کرد: در جایگاهی نیستیم که بخواهیم در این باره اظهار نظر کنیم. هرکسی باشد، احترام می‌گذاریم.

 

معاون باشگاه پرسپولیس درباره قوانین جدید نقل و انتقالاتی اظهار داشت: من به نمایندگی از باشگاه در جلسه مدیران شرکت کردم و صحبت‌های خوبی مطرح شد. یکسری بندهای نقل و انتقالاتی عملیاتی است اما یکسری از آنها عملیاتی نمی‌شود. من هم نظرات خودمم را انتقال دادم، البته هنوز این موارد ابلاغ قانونی به ما نشده است. یکی از مواردی که به نصیرزاده گفتم، درباره بازیکنان خارجی بود. در بند مربوطه آمده است که اگر بازیکن خارجی در 60 درصد بازی‌ها به میدان نرود، یک سهمیه از سال بعدی کم شود. من گفتم که این موضوع به بازیکنان خودمان لطمه می‌زند. اگر قرار باشد خارجی‌های زیادی بیایند و جوانان خودمان دیده نشوند، این خوب نیست.

 

وی درباره تعداد تماشاگران در دربی فینال جام حذفی گفت: چیزی که در جلسه شورای تامین صحبت شد، فکر می‌کنم 25 تا 30 هزار نفر بود. به هر حال 9 منطقه از سکوهای طبقه اول در حال تعمیر هستند. فکر می‌کنم بین 30 تا 35 هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------