تعیین سقف برای استفاده از بازیکنان زیر ۲۳ سال در لیگ سال آینده



مهدی تاج،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: در لیگ آینده برای استفاده از بازیکنان زیر ۲۳ سال سقف لحاظ شده تا حرکت به سمت جوانگرایی لیگ باشد.

به گزارش مهر، مهدی تاج ظهر جمعه در حاشیه دیدار با پیشکسوتان فوتبال انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای من توفیقی بود که با پیشکسوتان باشگاه ملوان دیدار داشته باشم.

 

وی با بیان اینکه ملوان یکی از باشگاه‌هایی است که از قدمت بالایی برخوردار است، افزود: ما باید تلاش کنیم تا در لیگ برتر از این تیمی که نشان داده قوی‌تر عمل کرده و حضور داشته باشد.

 

تاج با اشاره به اینکه ملوان یکی از کم هزینه ترین باشگاه‌های فعلی لیگ برتر است، ادامه داد: باشگاه ملوان در لیگ ۵۷ میلیارد تومان هزینه کرده است در صورتیکه باشگاه‌هایی بوده که ۴۱۱ میلیارد تومان هزینه کرد داشته‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه در صدور مجوزهای حرفه‌ای باشگاه‌ها هدفگذاری هایی انجام شده است، گفت: در لیگ آینده برای استفاده از بازیکنان زیر ۲۳ سال سقف لحاظ شده تا حرکت به سمت جوانگرایی لیگ باشد.

 

تاج با بیان اینکه «VAR» را در سال آینده خواهیم آورد، ادامه داد: زیر ساخت‌ها انجام شده و فقط در این خصوص می‌بایست داورها آموزش ببینند.

 

تاج با بیان اینکه بر اساس این آئین نامه‌ها دست برخی باشگاه‌ها در دادن زیر میزی کوتاه می‌شود، افزود: اگر خلاف این آئین نامه صورت گیرد کمیته تعیین وضعیت بر همین اساس تصمیم می‌گیرد و بازرسی کل کشور و نهادهای زیربط نیز ورود می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------