ادن هازارد از رئال مادرید جدا می‌شود/ شرط رئال برای امباپه



ادن هازارد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی از جدایی ادن هازارد با این تیم خبر داد.

به گزارش فارس، باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای از جدایی ادن هازارد، ستاره همیشه مصدوم این تیم در پایان فصل خبر داد.

 

فردا رئال مادرید میزبان بیلبائو است و هازارد برای آخرین بار پیراهن کهکشانی‌ها را خواهد پوشید.

 

در 6 ساعت گذشته، رئال مادرید از خروج مارکو آسنسیو، ماریانو دیاز و ادن هازارد خبر داده است.

 

ستاره بلژیکی که با درخشش در چلسی به یکی از بهترین بازیکنان دنیا بدل شده بود، سال 2019 با 100 میلیون یورو به رئال پیوست ولی عملکردی فاجعه‌بار به ثبت رساند.

 

هازارد در این 4 فصل به دلیل مصدومیت‌های پیاپی روزهای کابوس واری داشت و تنها توانست 76 بازی انجام دهد و آمار 7 گل و 12 پاس گل را از خود به جای گذارد.

 

با این حال هازارد با اینکه اصلا برای رئال بازی نکرد ولی توانست 2 قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی‌های جام باشگاه‌های جهان و سوپرکاپ اروپا را بدست آورد.

 

***

 

شرط رئال برای امباپه: ژانویه 2024 قرارداد امضا کن!

مدیران رئال مادرید دیگر قصد ندارند وارد بازی کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در بازار نقل و انتقالات شوند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

به گزارش ورزش سه، بد قولی امباپه و تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن در بهار سال گذشته میلادی ضربه سنگینی به رئال مادرید زد.

 

فلورنتینو پرز، دیگر مدیران، کادر فنی، بازیکنان و هواداران رئال مادرید کار انتقال او به سانتیاگو برنابئو را تمام شده می‌دانستند، اما تصمیم این بازیکن ناگهان تغییر کرد و او تصمیم گرفت قراردادی جدید با پی اس جی امضا کند. 

 

بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان همچنان معتقد هستند که این ستاره فرانسوی از نام رئال مادرید برای بهبود شرایط، قرارداد و دستمزدش در پی اس جی استفاده کرد و این اتفاقی تحمل‌ناپذیر برای رئال مادرید بود. 

 

در چند روز اخیر بار دیگر شایعاتی درباره علاقه امباپه به حضور در رئال مادرید و تماس‌هایی که با مدیران این باشگاه گرفته منتشر شده اما به نظر نمی‌رسد که آنها این بار تمایلی برای شروع دوباره این روند داشته باشند. 

 

خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار سرشناس مارکا، در این باره تاکید کرده که مدیران رئال به هیچ وجه حاضر نیستند بار دیگر وارد بازی این بازیکن شوند و اتفاقاتی که یک بار رخ داده را برای بار دوم تکرار کنند. 

 

 

مدیران رئال تنها به یک شرط حاضر هستند دوباره با این مهاجم وارد صحبت شوند و آن شرط این است که او بپذیرد در ژانویه 2024 قراردادی را با رئال مادرید امضا کند و دیگر خبری از کشمکش سابق تا پایان فصل نباشد. این تنها شرط این باشگاه اسپانیایی برای امباپه است که شاید پذیرشش برای او دشوار باشد.

 

***

 

بایرن در یک قدمی خرید سومین هافبک گران‌ دنیا

باشگاه بایرن مونیخ برای خرید یکی از گران‌ترین بازیکنان دنیا دست به کار شد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

خبرنگار مارکا از نزدیک شدن دکلن رایس به باشگاه بایرن مونیخ خبر داد و مدعی شد که 2 باشگاه وستهام و بایرن در آستانه توافق قرار دارند.

 

دکلن رایس، یکی از بهترین هافبک‌های تدافعی لیگ برتر انگلیس است که مشتری‌های زیادی دارد. توخل در زمان هدایت چلسی نیز به او علاقه داشت و حالا می‌خواهد برای نظم خط میانی خود، ستاره انگلیسی را به بوندس لیگا آورد.

 

البته مبلغ دکلن رایس بسیار زیاد است و بارها در رسانه‌ها گفته شده که وستهام به سادگی او را از دست نخواهد داد و مبلغ بسیار زیادی را دریافت خواهد کرد.

 

در سایت ترانسفرمارکت ارزش کنونی او 80 میلیون یورو ذکر شده و او یکی از گران‌ترین بازیکنان حال حاضر دنیاست. به نقل از این رسانه پس از اورلین شوامنی، هافبک فرانسوی رئال (90 میلیون یورو) و انزو فرناندز، هافبک آرژانتینی چلسی (85 میلیون یورو) این بازیکن سومین هافبک ارزشمند دنیای فوتبال است.

 

البته آرسنال نیز به شدت به این بازیکن علاقه‌مند است و آرتتا می‌خواهد هر طور شده برای فصل آینده رایس را به امارات آورد.

 

باید دید از بین بایرن و آرسنال و یا تیم‌های دیگر کدام بازیکن دکلن رایس را خریداری خواهند کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------