پائولو مالدینی از میلان جدا شد/ آنگه پوستکوگلو سرمربی تاتنهام شد



مالدینی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
میلان با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد پائولو مالدینی از پست مدیر فنی این باشگاه کناره‌گیری کرده است.

به گزارش ورزش سه، باشگاه میلان به شایعاتی که از دیشب درباره جدایی پائولو مالدینی از مدیریت فنی باشگاه منتشر شده بود رسمیت داد.

 

روسونری در اطلاعیه رسمی در این باره اعلام کرد: "به این وسیله جدایی پائولو مالدینی از باشگاه و پست مدیریت فنی از تاریخ 5 ژوئن 2023 اعلام می‌شود. ما از پائولو به دلیل سال‌ها خدمت به باشگاه در این پست، نقش او در بازگشت تیم به لیگ قهرمانان و فتح اسکودتو در فصل گذشته تشکر می‌کنیم. وظایف مدیریتی او توسط تیمی انجام خواهد شد که در هماهنگی نزدیک با سرمربی تیم خواهند بود و فعالیت‌هایشان را به مدیرعامل باشگاه گزارش خواهند کرد."

 

هواداران میلان در چهل و هشت ساعت گذشته با شروع شایعات درباره جدایی مالدینی ساعت‌های سختی را سپری کردند و این خبر برای آنها قابل درک نیست. میلان یکشنبه شب با پیروزی 3-1 مقابل هلاس ورونا به فصل پایان داد و در پایان آن مسابقه شاهد خداحافظی احساسی زلاتان ابراهیموویچ بود.

 

کمتر از 24 ساعت بعد گزارش‌ها درباره مالدینی شدت گرفت و دیشب اخباری در ایتالیا روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت که نشان می‌داد جلسه مهمی بین جری کاردیناله مالک باشگاه و مالدینی برگزار شده که آینده اسطوره میلان در باشگاه در این جلسه مشخص خواهد شد.

 

در اطلاعیه رسمی باشگاه میلان اشاره‌ای با وضعیت ریکی ماسارا نشده اما به نظر می‌رسد ماسارا که دست راست مالدینی در مدیریت ورزشی میلان به حساب می‌آمد هم به همراه او باشگاه را ترک خواهد کرد.

 

***

 

آنگه پوستکوگلو سرمربی تاتنهام شد

تاتنهام چند هفته قبل تصمیم گرفت به همکاری با آنتونیو کونته خاتمه دهد و از همان زمان به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او بود. 

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

گزینه‌های بسیاری برای قبول هدایت این تیم مطرح شدند که جدی‌ترین آنها یولیان ناگلزمان بود اما مدیران این باشگاه در نهایت با این مربی آلمانی به توافق نرسیدند و تصمیم گرفتند مربی دیگری را روی نیمکت این تیم بنشانند. 

 

این باشگاه دقایقی قبل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با پوستکوگلو برای قبول هدایت این تیم به توافق رسیده و قراردادی چهار ساله را با این مربی به امضا رساندند. 

 

به این ترتیب، این مربی که در یونان به دنیا آمده اما تابعیت استرالیایی دارد و برای تیم ملی این کشور به میدان رفته است به اولین مربی استرالیایی تبدیل شد که هدایت یک تیم در لیگ برتر انگلیس را پذیرفته است. 

 

دنیل لوی، مدیر باشگاه تاتنهام، در این باره به سایت رسمی این باشگاه گفت: «آنگه روحیه مثبت و سبک بازی سریع و هجومی را به تیم اضافه خواهد کرد. او رکوردی درخشان در زمینه بهبود شرایط بازیکنان و درک اهمیت ارتباط با آکادمی دارد، این مواردی است که در باشگاه ما بسیار مهم است. ما از این که آنگه قرار است در آستانه آماده شدن برای فصل جدید به جمع ما اضافه شود بسیار خوشحال هستیم.»

 

پوستکوگلو دوران مربیگری‌اش را در سوث ملبورن آغاز کرد و پس از آن هدایت تیم زیر 17 سال و زیر 20 سال استرالیا را برعهده داشت. او سپس موفق شد با بریسبان رور فاتح لیگ استرالیا شود و در فاصله سال‌های 2013 تا 2017 هم سرمربی تیم ملی استرالیا بود. این مربی استرالیایی سپس با یوکوهاما اف مارینوس در سال 2019 قهرمان لیگ ژاپن شد و از آنجا به اسکاتلند رفت تا روی نیمکت سلتیک بنشیند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------