جورجینا: حتماً با رونالدو ازدواج خواهم کرد!



رونالدو  و جورجینا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
جورجینا شایعات مربوط به بحران با کریستیانو رونالدو را رد می‌کند و می‌گوید عروسی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرورزشی، چهارشنبه ۷ ژوئن، کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس به مادرید بازگشتند تا تجارت جدید ستاره پرتغالی را معرفی کنند. پروژه تجاری جدید او یک برند آب معدنی قلیایی و آنتی‌اکسیدانی به نام Ursu۹ است. این رویداد در گرن‌ویا برگزار شد.

 

با وجود شایعات زیادی مبنی بر وجود بحران بین این زوج و حتی مطرح شدن شایعه جدایی، این دو در شرایط کاملا عادی با هم دیده شدند و همه چیز خوب به نظر می‌رسید. اما برنامه اسپانیایی مدیاست می‌خواست این موضوع را بررسی کند، بنابراین روزنامه‌نگار لتیسیا رکویو به سراغ زوج مشهور رفت تا سوالاتی در این مورد از آنها بپرسد.

 

آنها پس از معرفی آب معدنی جدید خود، یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کردند ولی نمی‌خواستند در مورد مسائل شخصی حرف بزنند، اما پس از پایان، گزارشگر توانست با جورجینا صحبت کند و از او در مورد شایعات به وجود آمده و احتمال جدایی او و رونالدو سوال کرد، و جورجینا به صراحت پاسخ داد: «البته که نه».

 

اما به همین جا ختم نشد و سپس از او در مورد امکان عروسی پرسیدند. جورجینا گفت: «البته»، کریستیانو که در کنار او ایستاده بود نیز می‌خواست به این سوال پاسخ دهد و تاکید کرد: «قطعا یک روز».

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------