پاسخ کریمی به انتخاب سرمربی استقلال و طلب ۲۰۰ هزار دلاری ساپینتو/ واکنش مومنی به شکایت سرمربی پرتغالی



حجت کریمی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید طی یکی دو روز آینده سرمربی آبی‌پوشان انتخاب خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حجت کریمی در حاشیه مراسم درگذشت خواهر امیرقلعه‌نویی درباره وضعیت انتخاب سرمربی استقلال اظهار کرد: وضعیت سرمربی تیم در این یکی دو روز مشخص می‌شود. هم گزینه ایرانی و هم گزینه خارجی داریم و این اسامی که منتشر شده، هیچکدام درست نیست. مربی خارجی اگر قرار باشد انتخاب شود، ابتدا باید به ایران بیاید و این‌گونه نیست به کشور دیگری برویم و قرارداد ببندیم. باشگاه استقلال بزرگ است و مربی خارجی باید بیاید باشگاه را ببیند و بعد درباره قرارداد صحبت شود.

 

او درباره مطالبات ساپینتو و شکایت این مربی به فیفا گفت: چرا باید شکایت کند؟ او ۲۰۰ هزار دلار طلب دارد که از طریق بانک شهر کارش انجام شده است و ان‌شاءالله پرداخت می‌شود.

 

کریمی درباره اظهارنظر پادوانی مبنی بر اینکه پولی از استقلال نگرفته است، عنوان کرد:‌ رسیدش امروز از سایت باشگاه منتشر خواهد شد. همه خواهند دید. متاسفانه از وقتی آمدیم، شیطنت زیاد دیدیم و دشمن زیاد داریم. کسانی می‌خواهند بیایند و ما هم راه را آماده کرده‌ایم.

 

او درباره اختلاف نظر بین سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش گفت: این دو نهاد با هم هماهنگ هستند و ان‌شاءالله مشکلی وجود نخواهد داشت.

 

کریمی در پایان در پاسخ به این سوال که یکشنبه در مجمع حضور خواهید داشت؟ بیان کرد: نمی‌دانم. هر چه قسمت باشد.

 

اظهارات مومنی درباره سرمربی جدید و شکایت ساپینتو

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: فعلا با هیچ گزینه‌ای برای سرمربیگری استقلال مذاکره نکرده‌ایم!

 

محمد مومنی درباره دلایل جدایی ریکاردو ساپینتو از سرمربیگری استقلال گفت: با اتفاقاتی که افتاد نمی‌توانست بماند. حکم کمیته انضباطی خیلی تاثیر داشت. ساپینتو مربی‌ای بود که خیلی از هواداران به او علاقه داشتند. سعی کردیم برای ساپینتو سنگ تمام بگذاریم ولی روز آخر این اتفاقات رخ داد.

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تلاش هیات مدیره برای حفظ ساپینتو کافی بوده است؟ تاکید کرد: هر کاری هم می‌کردیم نمی‌توانستیم او را نگه داریم. باشگاه به رای صادر شده معترض بود.

 

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص دلایل محرومیت ساپینتو بیان کرد: اگر شما فهمیدید ما هم فهمیده‌ایم. شما باید پاسخ این قضیه را بدهید.

 

مومنی در واکنش به میزان بدهی استقلال به ساپینتو و احتمال شکایتش به فیفا گفت: فکر نمی‌کنم شکایت کند. ساپینتو چنین شخصیتی ندارد. اگر این اتفاق نمی‌افتاد، ساپینتو با منابع مالی کمتر ما را همراهی کند.

 

وی در خصوص احتمال ادامه کارش در هیات مدیره استقلال و اینکه چه نمره‌ای به عملکردش می‌دهد؟ اظهار کرد: مهم قضاوت مردم است نه نمره دادن من. وقتی آمدیم یک قهرمانی برای تیم آوردیم. استقلال چند سال در لیگ قهرمان نشده بود. بعد از اتفاقات مدیریتی، دچار لغزش شدیم.

 

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص گزینه‌های مربیگری این تیم صحبتهای عجیبی بر زبان آورد و افزود: وقتی تغییر ایجاد می‌شود نامهای زیادی بر زبان می‌آید. فعلاً مذاکره‌ای نکرده‌ایم و منتظر جلسه یکشنبه (مجمع باشگاه استقلال) هستیم.

 

مومنی شایعات مربوط به نداشتن قدرت تصمیم گیری هیات مدیره را رد کرد و گفت: حق امضا داریم و می‌توانیم تصمیم هم بگیریم ولی داریم بررسی می‌کنیم بهترین تصمیم را بگیریم.

 

وی با بیان اینکه حضورش در مجمع هفته گذشته استقلال الزامی نبوده است، درباره عدم رغبت وزیر ورزش به برگزاری مجمع از سوی سازمان خصوصی سازی یادآور شد: اینکه آقای سجادی این حرف را زده است نمی دانم.

 

«آیا برای مجمع روز یکشنبه دعوتنامه ای دریافت کرده‌اید؟» مومنی در پاسخ به این سئوال اظهار کرد: حتماً ایمیل می‌شود ولی هنوز ایمیلم را نگاه نکره ام.

 

وی همچنین درباره خارجی یا داخلی بودن مربی جدید استقلال تاکید کرد: باید همه جوانب را بسنجیم. استقلال هواداران زیادی دارد و سعی می‌کنیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم چه داخلی باشد چه خارجی.

 

به گفته مومنی، بازیکنان استقلال نزدیک به ۶۰ تا ۶۵ درصد از قراردادشان را گرفته‌اند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------