پرویز هادی دومین طلایی ایران در جام دان کلوف/ پایان کار ایران با ۲ طلا و یک برنز



اخبار,اخبار ورزشی,پرویز هادی

نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران با شکست حریف اوکراینی به مدال طلای کشتی آزاد جام دان کلوف در بلغارستان رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های روز پایانی کشتی آزاد جام دان کلوف در بلغارستان، پرویز هادی نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی در دیدار نهایی برابر الکساندر خوتسیانیویسکی دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید و مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

 

هادی پیش از این و در دور مقدماتی که دیروز (شنبه) برگزار شد ابتدا برابر کاسوی از آمریکا با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد، سپس در دومین مبارزه نیز برابر دنگ نایب قهرمان جهان از چین با نتیجه ۸ بر ۴ به پیروزی رسید.

 

هادی در ادامه ۵ بر ۲ نیکولاسگویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را شکست داد و در نیمه نهایی نیز در حالی که ۷ بر ۲ از دانیل لیگتی از مجارستان عقب بود در پایان به برتری ۱۳ بر ۸ رسید و فینالیست شد.

 

گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و چهره شاخص این وزن به دلیل مصدومیت در نیمه نهایی برابر حریف اوکراینی حاضر به مبارزه نشد و در رده بندی نیز کشتی نگرفت.

 

پیش از این حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم و رضا یزدانی در وزن ۹۷ کیلوگرم به ترتیب به مدال طلا و برنز این رقابت‌ها رسیدند و مصطفی حسین خانی نیز در وزن ۷۴ کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماند.

 

به این ترتیب در پایان این رقابت‌ها تیم ۴ نفره ایران در جام دان کلوف که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی است با ۲ طلای حسن یزدانی و پرویز هادی و برنز رضا یزدانی به کار خود پایان داد.

 

رده بندی نفرات اول تا سوم اوزان دهگانه جام دان کلوف در سال ۲۰۱۹ به شرح زیر است:

وزن ۵۷ کیلوگرم :۱- بکا بوجیاشویلی از گرجستان ۲- سلیمان آتلی از ترکیه ۳- گئورگی والنتینوف از بلغارستان و آرمن آراکلیان از اوکراین.

 

وزن ۶۱ کیلوگرم :۱- نورالسلام سانایف از قزاقستان ۲- ساندیپ تومار از هند ۳- آریان تیوترین از روسیه و ولادیمیر بوروکوف از اوکراین.

 

وزن ۶۵ کیلوگرم :۱- باجرانگ از هند ۲- جردن اولیور از آمریکا ۳- برنارد فوترل از آمریکا و نیورهان اسکرابین از بلاروس.

 

وزن ۷۰ کیلوگرم :۱- الیاس بک بولاتوف از روسیه ۲- آنزور زاکویف از روسیه ۳ -جیمز گرین از آمریکا و ویکتور راسادین از روسیه.

 

وزن ۷۴ کیلوگرم :۱- جردن باروز ۲- بکزاد عبدالرحمانوف ۳- یاکوپ گور از ترکیه و فرانک چامیزو از ایتالیا ۵- مصطفی حسین خانی از ایران و عمرپاشایف از بلغارستان.

 

وزن ۷۹ کیلوگرم :۱- الکساندر دیارینگر از آمریکا ۲- ناژمودینوف از رومانی ۳- ساناکویف از روسیه و نیکا کچادزه از گرجستان.

 

وزن ۸۶ کیلوگرم :۱- حسن یزدانی از ایران ۲- علی شعبانوف از بلاروس ۳- بوریس ماکویف از اسلواکی و آخمد آیبویف از فرانسه.

 

وزن ۹۲ کیلوگرم :۱- ماگومد قربانوف از روسیه ۲- ایراکلی سیتوری از گرجستان ۳- ابراهیم بلوکباشی از ترکیه و مایکل ماچیاولو از آمریکا.

 

وزن ۹۷ کیلوگرم :۱- کایل اسنایدر از آمریکا ۲-و الری آندریتسف از اوکراین ۳- رضا یزدانی از ایران و مورازی چدیلیدزه از اوکراین.

 

وزن ۱۲۵ کیلوگرم :۱- پرویز هادی از ایران ۲- الکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین ۳- دانیل لیگتی از مجارستان و ساید گامیدوف از روسیه.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------