ادامه همکاری رئال مادرید با سولاری تا معرفی سرمربی جدید



اخبار,اخبار ورزشی,سولاری و پرز

سرمربی آرژانتینی اگرچه از سمتش اخراج شده است اما در بازی روز یکشنبه مقابل رئال وایادولید روی نیمکت رئال مادرید می‌نشیند.

به گزارش ایلنا، روز گذشته اظهار نظرهای رسانه‌های اسپانیایی حول محور اتفاقی بود که پس از بازی رئال مادرید مقابل آژاکس بین کاپیتان لوس بلانکوس و رئیس این باشگاه رخ داد. فلورنتینو پرز برای انتقاد تند از بازیکنان به رختکن رفته و نمایش آنها را ضعیف و دور از ذهن اعلام می‌کند که با جواب تند سرخیو راموس مواجه می‌شود.

 

نشریه مارکا در گزارش جدید خود اعلام کرد به دنبال فصل فراموش نشدنی که رئال مادرید داشته و حالا در طی یک هفته سه جام ممکن را از دست داده، پرز با خوزه آنخل سانچز، مدیرکل باشگاه جلسه‌ای برگزار کرده تا سرنوشت ادامه همکاری با سانتیاگو سولاری را مشخص کند.

 

مارکا در ادامه گزارشش آورده؛ در طول جلسه بعداز ظهر روز پنجشنبه، پرز با سانچز تمام سناریوهای مختلف را به طور کامل تحلیل کرد. تصمیم آنها قطع همکاری با سولاری بوده اما با توجه به عدم حضور گزینه مناسب برای جانشینی، او چند روز دیگر روی نیمکت تیم حضور خواهد داشت. 

 

مسئولان باشگاه اعتماد به سولاری را از دست داده‌اند اما او در بازی روز یکشنبه مقابل رئال وایادولید به عنوان سرمربی تیم را هدایت می‌کند. شایعات فراوانی پیرامون بازگشت مورینیو به رئال منتشر شده اما منابع رسمی باشگاه تاکید دارند که هیچ تماسی با این سرمربی پرتغالی برقرار نشده اگرچه احتمال همکاری با او وجود دارد.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------