آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

کرانچار: تیم مسلط میدان بودیم و به پیروزی رسیدیم/ دوردیف: نیمه اول ایران بهتر از ما بود



اخبار,اخبار ورزشی,زلاتکو کرانچار و بایرام دوردیف

سرمربی تیم فوتبال تیم امید گفت: مقابل ترکمنستان برتر بودیم اما شناخت زیادی از این تیم نداشتیم.

به گزارش فارس، زلاتکو کرانچار در نشست خبری بعد از دیدار مقابل امیدهای ترکمنستان گفت: بازی اول سخت‌ترین مسابقه است. به حریف مسلط بودیم و لایق این پیروزی بودیم.

 

وی افزود: حریف ما در این مدت تلاش کرده بود و اردوهای خود را کاملاً بسته برگزار کرده بود و ما از آنها شناخت زیادی نداشتیم. با این وجود بازی را بسیار خوب برگزار کردیم و در نیمه دوم روی یک اشتباه پیش پا افتاده گل خوردیم و نزدیک بود حریف بازی را در اختیار بگیرد اما با تعویض‌هایی که انجام دادیم باز هم بازی را در اختیار خودمان گرفتیم.

 

کرانچار گفت: نکته جالب این بود که حریف ما با وجود اینکه با شکست فاصله زیادی نداشت سبک بازی خود را تغییر نداد. به جوانان تیمم تبریک می‌گویم شخصیت خود را نشان دادند و ما توانستیم برنده شویم. بازی با یمن به مراتب اوضاع ما بهتر است چرا که یک دیدار از این تیم را دیدیم و شناخت بیشتری به آنها داریم. ما به عده‌ای از بازیکنان‌مان هم استراحت دادیم و خدا را شکر به اندازه کافی بازیکن داریم. بعد از دیدار با یمن هم آماده مسابقه فینال مقابل عراق می‌شویم.

 

سرمربی تیم امید درپاسخ به این سؤال که تیمش چه تفاوتی با دوره قبل دارد و اینکه چرا برخی از بازیکنان در اواخر بازی مصدوم شدند، عنوان کرد: در مورد تیم دوره قبل اطلاع زیادی ندارم و نمی‌توانم صحبت کنم فقط می‌دانم آنها بازیکنان بسیار با کیفیتی داشته‌اند. مشکل اصلی ما در این دوره این است که ۲۳ بازیکن خوبی که در اختیار داریم حضور مستمری در لیگ ندارند و مثل تیم ملی بزرگسالان ۴۰ روز بازیکنان را در اختیار نداشتیم که آنها را به هماهنگی برسانیم. ما به یک عده استراحت دادیم تا در بازی بعدی از آنها استفاده کنیم و همانطور که گفتم این گرفتگی عضلات به خاطر عدم حضور مستمر بازیکنان در باشگاه‌هایشان است.

 

دوردیف: نیمه اول ایران بهتر از ما بود/ اشتباهات گلر ما فاحش بود

بایرام دوردیف در نشست خبری بعد از دیدار مقابل تیم امید ایران گفت:‌در گروه بسیار سختی هستیم. ایران و عراق رقبای جدی ماهستند. در نیمه اول ایران بهتر بود. در نیمه دوم دروازه بان ما اشتباهات بسیار فاحشی داشت.

 

وی افزود: خودمان را آماده دو بازی بعدی می کنیم تا شرایط بهبود پیدا کند. سعی می کنیم مقابل یمن و عراق مثل نیمه دوم دیدار با ایران بازی کنیم.

 

سرمربی ترکمنستان در مورد اینکه آیا تیمش شانس صعود به مرحله بعد را دارد و اینکه نحوه آماده سازی آنها چطور بوده است، گفت: در قطر با تیم امید این کشور بازی کردیم. یک اردو هم در امارات داشتیم. بازی امروز را شما دیدید. وقتی بازی دو بر یک بود برای زدن گل تساوی جلو آمدیم اما گل سوم را دریافت کردیم. هنوز شانس داریم و تلاش می کنیم حداقل به عنوان تیم دوم صعود کنیم.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------