بلیت فروشی شهرآورد 89 آغاز شد/ قیمت ‌بلیت‌ها چقدر است؟



اخبار,اخبار ورزشی,دربی تهران

هشتاد و نهمین شهرآورد پایتخت بین دو تیم پرسپولیس و استقلال 10 فروردین ماه انجام می شود و بلیت فروشی این دیدار از ساعت 10 صبح امروز- پنج شنبه - آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، هواداران برای تهیه بلیت می توانند به سایت گیشه 3، (https://gishe3.com) مراجعه کنند و بلیت بازی را با توجه به جایگاهی که در نظر دارند، انتخاب و خریداری کنند.

 

قیمت بلیت جایگاه ویژه هواداران دو تیم 25 هزار تومان و قیمت جایگاه روبروی VIP دو تیم 20 هزار تومان اعلام شده است.همچنین قیمت بلیت جایگاه‌های پشت دروازه و طبقه دوم نیز 15 هزار تومان است. 

اخبار,اخبار ورزشی,دربی تهران

 

پرسپولیس و استقلال که هم اکنون به ترتیب در رتبه اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های ایران قرار دارند روز شنبه 10 فروردین ماه از ساعت 16 برای هشتاد و نهمین مرتبه به مصاف یکدیگر می روند.

 

این برای پنجمین بار است که سرخابی های پایتخت در تعطیلات عیدانه، عاشقان فوتبال در ایران را به اوج حساسیت می رسانند.

 

در چهار تقابل گذشته عیدانه؛ سهم هر تیم یک پیروزی بوده و 2 دیدار نیز به تساوی انجامیده است.

 

در تاریخچه شهرآورد، استقلال 26 برد و پرسپولیس 23 پیروزی در کارنامه دارد و 39 تساوی نیز به ثبت رسیده است. 

 

 

فتاحی: بلیت فروشی در آزادی به هیچ وجه انجام نمی‌شود/ محلی برای اسکان تماشاگران نداریم

سعید فتاحی بعد از شرکت در نشست شورای تامین استان برای برگزاری دربی روز شنبه اظهار داشت: در ابتدا از اعضای کمیسیون ورزش برای برگزاری مسابقات تشکر می‌کنم. ما امروز یک نشست هماهنگی برگزار کردیم و مقرر شد باشگاه پرسپولیس که میزبان مسابقه روز شنبه است، فقط بلیت فروشی را به صورت الکترونیکی انجام دهد.

 

وی افزود: قرار است به هیچ عنوان در ورزشگاه آزادی بلیت فروشی انجام نشود و خوشبختانه تدابیر لازم برای رفت و آمد تماشاگران صورت گرفته و فقط امیدواریم به شکلی هماهنگ شود که مشکلی برای تردد تماشاگران به ورزشگاه وجود نداشته باشد.

 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به اینکه پیش از این مشکلاتی برای اسکان تماشاگران شب قبل از بازی‌های بزرگ به وجود آمده بود، گفت: ما شب قبل از بازی اسکانی برای تماشاگران نداریم و خواهش من از تماشاگران این است که یکی دو ساعت قبل از مسابقه در ورزشگاه حاضر شوند و زودتر به استادیوم نروند.

 

وی با تاکید بر اینکه ورزشگاه آزادی 78 هزار نفر ظرفیت دارد، گفت: در این بازی تصمیم گرفته شده که تنها 52 هزار بلیت فروخته شود و این تصمیمی است که از پیش از این اتخاذ شده است.

 

فتاحی ضمن تسلیت به خانواده حادثه دیدگان سیل در شیراز و گلستان گفت:‌با هماهنگی‌هایی که بین دو باشگاه و هلال احمر به وجود آمده است برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته که کمک‌هایی برای مردم سیل زده از طرف تماشاگران جمع کنیم. قرار است بازیکنان دو تیم پرسپولیس و استقلال هم شب قبل در اردوی تیم‌شان این کار را انجام دهند.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود خطاب به تماشاگران گفت: با توجه به اینکه احتمال بارندگی در ورزشگاه وجود دارد از تماشاگران می‌خواهم حتما وسایل ایمنی و چتر همراه خود داشته باشند و باز هم از آنها خواهش می‌کنم که فقط یکی دو ساعت مانده به آغاز بازی در استادیوم حاضر شوند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------