شفر: من از رحمتی خواستم به منشا یادآوری کند او نباید پنالتی بزند



اخبار,اخبار ورزشی,منشا

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره ضربه پنالتی از دست رفته این تیم در داربی ۸۹ توضیح داد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، وینفرد شفر سرمربی استقلال در خصوص ضربه پنالتی دیدار مقابل پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد. او درباره این ضربه گفت: ما یک استخر کوچک از بازیکنانی داریم که می‌خواهند پنالتی بزنند. در طول مسابقه و تحت فشار بسیار، گاهی اوقات بازیکنان باید تصمیمات انفرادی بگیرند و در این مسابقه نیز بازیکنان تصمیم گرفتند.

 

او افزود: در جلسه قبل بازی گفته بودم در این مسابقه منشأ نباید پنالتی بزند به این دلیل که دروازه‌بان پرسپولیس پنالتی زدن او را می‌شناخت. من از مهدی رحمتی خواستم تا به نقطه پنالتی برود و به منشأ یادآوری کند که او نباید پنالتی بزند و او هم همین کار را کرد.

 

در نشست خبری نیز اشاره کردم که متوجه صحبت رحمتی و پاتوسی نشدم که برداشت‌های اشتباهی از این جمله صورت گرفت و رحمتی تنها پیام من برای منشا را برد.

 

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: از دست دادن پنالتی بسیار ناراحت کننده است و شکست در دربی حتی بسیار بیشتر ناراحت کننده است. خیلی خوب این را می‌دانم که هوادارانمان بسیار غمگین و ناراحت هستند. ما باید بسیار ناراحت باشیم و هستیم اما باید برای بازی بعدی هم خودمان را آماده کنیم. هنوز کار ما در این فصل به پایان نرسیده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------