منصوریان: بازی سختی مقابل الوصل داریم/ برای کسب 3 امتیاز و صعود می‌جنگیم



اخبار,اخبار ورزشی,منصوریان

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی بسیار سختی مقابل الوصل داریم و برای گرفتن سه امتیاز می‌جنگیم.

به گزارش فارس، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با الوصل امارات اظهار داشت: بازی بسیار سختی مقابل الوصل داریم خوشحالیم که شرایط خوبی داریم. برای گرفتن سه امتیاز می‌جنگیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

 

وی در مورد اینکه الوصل ۵ گل از الزورا دریافت کرده است گفت: بازی‌های تیم الوصل را دیدم تیم خوبی است. مسیر الوصل با تیم ما متفاوت است این تیم اماراتی تیمی با کیفیتی است و در این مسابقه میزبان است و در خانه‌اش به میدان می‌رود. 

 

منصوریان در مورد اینکه در گروه سختی قرار دارید گفت:  ۶ مسابقه سخت داریم و الوصل تیم قدرتمندی است. الزورا سرشار از انگیزه است و الوصل هم تیم قدرتمندی است و تیم عربستانی هم تیم خوبی است و گروه سختی داریم.

 

منصوریان در مورد مصدومان تیمش گفت: عباسی و خلعتبری مصدومان تیم ما هستند که فردا غایب هستند.

 

سرمربی ذوب آهن در مورد بازی در ورزشگاه الوصل امارات اظهار داشت: ایرانی‌های زیادی در دبی  و سایر شهرهای امارات حضور دارند و همواره از تیم‌های ایرانی حمایت کرده‌‌اند و از ایرانی‌های حاضر در این کشور دعوت می‌کنم که فردا برای دیدن بازی ما به ورزشگاه بیایند و کنارمان باشند.

 

حدادی‌فر: هم قسم شده‌ایم تا در این بازی موفق شویم/ فشار زیادی را تحمل می‌کنیم

قاسم حدادی فر در نشست خبری پیش از بازی با الوصل امارات اظهار داشت: می‌دانیم بازی سختی مقابل تیم خوب الوصل داریم. ما در لیگ برتر شانس زیادی نداریم و جام حذفی را هم از دست داده‌ایم و باید در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ را برای خودمان باید داشته باشیم. بازی سختی فردا داریم و همبازیانم درک خوبی از بازی فردا دارند و هم قسم شده‌ایم تا در این بازی موفق شویم.

 

حدادی فر در مورد فشردگی مسابقات گفت: ما سه چهار روز یکبار بازی می کنیم و فشار زیادی را تحمل می‌کنیم اما نشانگر این است که بازیکنان ما در این شرایط خوب کار کرده‌اند و تحت هر فشاری برای نتیجه گرفتن تلاش می‌کنیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------