آرژانتین و کلمبیا میزبان کوپا آمه ریکا ۲۰۲۰ شدند



اخبار,اخبار ورزشی,میزبان کوپا آمه ریکا ۲۰۲۰

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، آرژانتین و کلمبیا را به عنوان میزبان‌های کوپا آمه ریکا ۲۰۲۰ معرفی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از مارکا، CONMEBOL (کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) تصمیم گرفت میزبانی کوپا آمه ریکا ۲۰۲۰ را به دو کشور آرژانتین و کلمبیا بدهد. قرار است این بازی‌ها در سال آینده با فرمت جدید برگزار شود و تیم‌ها در دو گروه ۶ تیمی در دو منطقه به رقابت بپردازند.

 

در بخش شمالی برزیل، کلمبیا، ونزوئلا، اکوادور، پرو و یک کشور میهمان به رقابت خواهند پرداخت و در بخش جنوبی شیلی، اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه، بولیوی و یک کشور میهمان حضور خواهند داشت.

 

الخاندرو دومینگس، رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی درباره تغییر فرمت بازی‌ها و میزبانی گفت: هدف ما بسط شادی بیش‌تر در میان هواداران بود و می‌خواستیم مردم حاضر در این قاره از لحاظ جغرافیایی به بازی‌ها نزدیک شوند. هواداران حداقل می‌توانند از تماشای پنج بازی کشورشان لذت ببرند. این اتفاق باعث جذابیت بازی‌ها خواهد شد و جشن ورزشی را برپا خواهد کرد.

 

او در پایان درباره نحوه برگزاری بازی‌ها اظهار کرد: از هر گروه چهار تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می‌کنند. سپس نیمه نهایی و فینال برگزار خواهد شد. با این فرمت ۳۸ بازی بیش‌تر انجام می‌شود و ۱۲ دیدار بیش از فرمت کنونی است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------