برانکو: برد مهمی برای ما در لیگ قهرمانان بود/ سرمربی الاهلی: بازیکنان ما در سطح پرسپولیس نبودند



اخبار,اخبار ورزشی

سرمربی پرسپولیس گفت: مهم بردن بازی با الاهلی بود که به دست آوردیم.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس، سه شنبه شب بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل الاهلی عربستان اظهار کرد: قبل از هر چیزی رضایت خودم را از این برد اعلام می‌کنم. این پیروزی برای ما مهم و کلیدی بود. اگر این نتیجه را نمی‌گرفتیم، به احتمال زیاد از کورس رقابت برای مقام اول و دومی این مرحله عقب می‌افتادیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

 

او افزود: بازیکنانم تلاش زیادی داشتند. با اعتماد به نفس عمل کردند. تمرکز زیادی در طول ۹۰ دقیقه داشتند. همین‌طور از هواداران‌مان به خاطر حضورشان در ورزشگاه تشکر می‌کنم. این برد موفقیت بزرگی برای ما در لیگ ایران و در لیگ قهرمانان آسیا بود.

 

برانکو هم‌چنین درباره پیروزی مقتدرانه تیمش مقابل الاهلی، خاطرنشان کرد: قبل از هر چیزی، عملکرد به موقع و کسب شرایط ایده‌آل من را خوشحال می‌کند. روند نتایج درخشان‌مان را ادامه می‌دهیم. البته به نتیجه نگاه نمی‌کنم. مهم کسب برد است، یک هیچ یا پنج هیچ؛ فرقی ندارد. ما می‌توانیم بهتر از این شویم. دلیل بیش‌تری برای خوش‌بینی خواهیم داشت.

 

سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان دنبال پیروزی بودند. انتظار دارم و مطمئن هستم که در بازی‌های بعد بهتر و زیباتر بازی خواهیم کرد.

 

سرمربی الاهلی: بازیکنان ما در سطح پرسپولیس نبودند

اخبار,اخبار ورزشی

خورخه فوساتی سه‌شنبه شب بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: پرسپولیس از نظر بدنی بهتر بود. آن‌ها برنامه‌های متفاوتی داشتند. بازیکنان ما در سطح بازیکنان آن‌ها نبودند.

 

او با قبول شکست تیمش مقابل پرسپولیس اذعان کرد: آن‌ها در دو موقعیت ما را غافلگیر کردند و به گل دست یافتند.

 

سرمربی اروگوئه‌ای الاهلی عربستان درباره کیفیت تیم‌های ایرانی گفت: من ایران را دوست دارم و به آن‌ها احترام می‌گذارم. باید برای بازی آینده آماده شویم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------