آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

اولین باخت تراکتورسازی با لیکنز مقابل سپیدرود/ پیروزی پدیده و صنعت نفت برابر رقبا



اخبار,اخبار ورزشی

تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر با اشتباهات عجیب دروازه‌بانش مقابل سپیدرود شکست خورد تا از صعود به صدر جدول باز بماند.

به گزارش مهر، در یکی از مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم‌های سپیدرود و تراکتورسازی در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک ‏‏‬ به پایان رسید.

 

در این مسابقه که از ساعت ۱۷ آغاز شد، مهرداد بایرامی (۲ و ۶۶) و میثم فردوسی (۳۳) برای سپیدرود گلزنی کردند و مسعود شجاعی (۲۳) گل تراکتورسازی را به ثمر رساند.

 

تراکتورسازی که یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود و با ۴۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد، امیدوار بود با کسب سه امتیاز این مسابقه خودش را به پرسپولیس برساند و صدرنشین شود اما اشتباهات عجیب بازیکنان تراکتورسازی باعث این باخت شد.

 

گل اول و سوم سپیدرود روی اشتباه محسن فروزان دروازه بان تراکتورسازی به دست آمد. فروزان که پیش از این ۶۴۹ دقیقه دروازه اش را در لیگ برتر بسته نگه داشته بود، با اشتباهاتش به طلسم گل نخوردنش و نباختن تراکتور خاتمه داد.

 

در دقایق تلف شده این مسابقه جواد آقایی پور بازیکن سپیدرود از زمین مسابقه اخراج شد تا این تیم ۱۰ نفره بازی را به پایان برساند.

 

این اولین باخت تراکتورسازی با هدایت جورج لیکنز است. تراکتورسازی با نتیجه امروز ۴۹ امتیازی باقی ماند و باید منتظر نتایج سایر مدعیان باشد. سپیدرود هم با این برد ارزشمند ۱۸ امتیازی شد و در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

 

پیروزی پدیده شهر خودرو مقابل نفت مسجد سلیمان

تیم‌های فوتبال پدیده شهر خودرو و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور بعدازظهر جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند.

 

برای تیم فوتبال پدیده در این مسابقه یوسف بهزادی، محمد حسین مرادمند، علی نعمتی، محمد آقاجان‌پور، مرتضی منصوری، مسعود ریگی، اکبر صادقی، سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد، بهنام برزای و حسین مهربان پابه توپ شدند.

 

برای نفت مسجد سلیمان نیز مهرداد طهماسبی، مجتبی بیژن - حکیم نصاری، میلاد خدایی اصل، یوسف وکیا، سیدمحمد حسینی، اکبر آفاقی، صادق صادقی، علیرضا علیزاده، ایوب طاهری و فرشید پاداش به زمین مسابقه رفتند.

 

گل‌های تیم فوتبال پدیده را مسعود ریگی در دقیقه ۱۹، امین قاسمی نژاد در دقیقه ۲۸ و ۶۰ وارد دروازه نفت مسجد سلیمان شد.

 

ثبت سومین پیروزی صنعت نفت آبادان مقابل پارس جنوبی

در آخرین دیدار از روز دوم هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم از ساعت 19 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان پائولو سرجیو به پایان رسید.

 

میلاد جهانی در دقیقه 41 تنها گل این دیدار را برای صنعت نفت آبادان به پایان رسید.

 

قضاوت این دیدار برعهده وحید کاظمی بود که شهاب گردان دروازه‌بان صنعت نفت آبادان را با کارت زرد جریمه کرد. 

 

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این نتیجه سومین پیروزی خود در این فصل مسابقات لیگ برتر را کسب کرد و 24 امتیازی شد و در رده سیزدهم ماند. پارس جنوبی جم هم با 28 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------