همه چیز درباره پیشنهاد تراکتورسازی به دنیزلی؛ آپشن‌های خاص برای مربی ترکیه‌ای



اخبار,اخبار ورزشی,دنیزلی

باشگاه تراکتورسازی همچنان در حال مذاکره با مصطفی دنیزلی است تا بتواند او را به عنوان جانشین یحیی گل‌محمدی به تبریز بیاورد.

به گزارش تسنیم، نمایندگان باشگاه تراکتورسازی یک هفته‌ای می‌شود که در ترکیه حضور دارند و در هتل هیلتون استانبول مذاکرات خوبی را با مصطفی دنیزلی ترک‌تبار انجام داده‌اند.

 

مهم‌ترین بحثی که بین باشگاه تراکتورسازی و مصطفی دنیزلی وجود دارد، بحث بر روی مسائل مالی و البته مدت زمان قرارداد است. باشگاه تراکتورسازی می‌خواهد با دنیزلی قرارداد یک و نیم‌ساله ببندد و در ازای آن مبلغ 500 هزار دلار را به او پرداخت کند، اما به‌صورت مشروط. سرمربی ترک‌تبار در ابتدا می‌گفت که قرارداد دو طرف فعلاً باید تا پایان فصل باشد تا او پس از اتمام فصل بتواند در مورد ماندن یا نماندنش در تراکتورسازی تصمیم بگیرد، اما دنیزلی تا حد زیادی سر این موضوع با تبریزی‌ها راه آمده است.

 

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به‌خاطر شرایط حساس تراکتورسازی، زیاد نمی‌خواهد روی مسائل مالی با دنیزلی بحث کند. به همین خاطر او به دنیزلی هم اعلام کرده که حاضر است با قرار دادن برخی از «آپشن‌»ها در قرارداد، دریافتی او را به همان 500 هزار دلاری که می‌خواهد برساند. با تصمیم باشگاه تراکتورسازی، 3 آپشن در قرارداد مصطفی دنیزلی گنجانده می‌شود.

 

بر این اساس، 300 هزار دلار به‌عنوان مبلغ پایه به دنیزلی پرداخت خواهد شد. در کنار آن، 100 هزار دلار پاداش بابت حضور موفق تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا به دنیزلی تعلق می‌گیرد. یعنی در صورتی که دنیزلی بتواند با تراکتورسازی در آسیا نتایج قابل قبولی بگیرد، 100 هزار دلار به‌عنوان پاداش به این مربی پرداخت می‌شود.

 

آپشن بعدی، خروج تیم از بحران در لیگ برتر و بالا آمدن آن در جدول رده‌بندی است. اگر دنیزلی بتواند در تراکتورسازی تحول ایجاد کند و این تیم لیگ هفدهم را با قرار گرفتن در یکی از رتبه‌های سوم، چهارم و پنجم به اتمام برساند، دنیزلی 50 هزار دلار دیگر دریافت خواهد کرد.

 

آخرین آپشن، پرداخت 50 هزار دلار دیگر بابت پاداش حضور موفق در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست. اگر دنیزلی بتواند با تراکتورسازی در لیگ برتر یکی از رتبه‌های سوم، چهارم و پنجم را به دست بیاورد و در لیگ قهرمانان هم نتایج قابل قبولی بگیرد، 50 هزار دلار دیگر هم به او پرداخت می‌شود.

 

مصطفی آجورلو برای قطعی کردن این قرارداد به ترکیه سفر کرده و حالا باید منتظر ماند و دید که آیا دنیزلی با پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی موافقت می‌کند و حاضر به حضور در تبریز می‌شود یا خیر.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------