عصبانیت شدید رونالدو؛ CR7 در فکر جدایی!



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو

به نظر می رسد کریستیانو رونالدو از شکست دیشب یوونتوس برابر آژاکس به شدت عصبانی است.

به گزارش ورزش سه، علیرغم درخشش رونالدو در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر آژاکس و باز کردن دروازه اونانا، در نهایت یوونتوس نیز در لیگ قهرمانان مغلوب رقیب شگفتی ساز شده و با پذیرش شکست 1-2 در تورین مقابل آژاکس، وداعی تلخ با این مسابقات داشت.

 

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس بلافاصله پس از پایان بازی در مورد آینده خود اعلام کرد: "ما مجددا سال بعد برای فتح لیگ قهرمانان تلاش خواهیم کرد."

 

این جمله نشان می دهد او تمایلی به استعفا ندارد و آندره آنیلی نیز تایید کرد که تصمیمی مبنی بر قطع همکاری با آلگری گرفته نشده است.

 

کوریره دلا اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد رونالدو از آینده خود در تورین اطمینان ندارد و اخباری در مورد احتمال جدایی وی در پایان فصل از یووه منتشر شده است. البته ممکن است این تصمیم ناشی از ناامیدی ستاره پرتغالی از حذف از لیگ قهرمانان و کاهش احتمال فتح جوایز فردی از سوی گرفته شده باشد و شاید با گذشت زمان، ذهن رونالدو آرام تر شود.

 

در حال حاضر مشخص نیست آیا رونالدو مشتری خاصی دارد یا خیر و به جز منچستریونایتد، در ماه های اخیر اخباری در مورد سرمایه گذاری تیمی روی یک ستاره 34 ساله منتشر نشده است، اما به هر حال گذر زمان آینده رونالدو را مشخص خواهد کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------