تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین بازی فینال، نفت آبادان را شکست داد



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ بسکتبال

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار مرحله فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۸۱ بر ۷۹ تیم پالایش نفت آبادان را شکست داد.

به گزارش تسنیم، عصر امروز در دومین دیدار از مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری گرگان توانست با یک بازی منطقی و در مقابل بیش از پنج هزار تماشاگر تیم پالایش نفت آبادان را شکست دهد.

 

تیم شهرداری گرگان در ابتدای این دیدار چند امتیاز عقب افتاد اما پرتاب‌های دقیق و فرصت‌طلبی بازیکنان این تیم شرایط را به نفع آنان پایان داد. در کوارترهای اول تا چهارم شهرداری گرگان تیم برتر میدان بود. هرچند تیم پالایش نفت آبادان هم با پرتاب‌های سه امتیازی خود فاصله 21 امتیازی را جبران کرد.

 

این دیدار با حواشی و درگیری‌های فراوان بازیکنان و کادر فنی دو تیم همراه بود و در آخر تیم شهرداری گرگان با هدایت حمید کلاسنگیانی موفق شد با نتیجه 81 بر 79 بازی دوم را به سود خود پایان دهد.

 

بازی نخست دو تیم از مرحله فینال روز گذشته در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان برگزار شد که تیم شهرداری گرگان نتیجه را 63 بر 67 به تیم مهمان واگذار کرد.

 

شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان پنج شنبه و جمعه هفته پیش‌رو دو بازی دیگر در آبادان برگزار خواهند کرد و در صورت تساوی بردها، دیدار نهایی مرحله فینال در گرگان برگزار خواهد شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------