خبرهای مهم پیشکسوت پرسپولیس؛ از فسخ قرارداد برانکو تا مطالبات بازیکنان



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس مدعی شد در تماس با مدیران این تیم و پیگیری صورت گرفته، مشکلات تیم به زودی برطرف خواهد شد.

به گزارش ایلنا، موضوع مربوط به مطالبات برانکو و فسخ قرارداد این مربی کروات با پرسپولیس این روزها به بزرگترین دغدغه هواداران تیم تبدیل شده است. مساله‌ای که گفته می‌شود با ارسال سومین نامه برانکو به فیفا مبنی بر عدم دریافت مطالباتش، موجب فسخ قرارداد او خواهد شد. مدیران تیم نیز تا این لحظه موفق به پرداخت مطالبات و تامین آن نشده‌اند تا در آستانه روزهای حساس تیم در سه رویداد لیگ برتر، آسیا و جام حذفی به بزرگترین دغدغه هواداران و نگرانی آنها تبدیل شود.

 

مهرداد میناوند، پیشکسوت پرسپولیس اما مدعی است در تماس با مدیران تیم به امیدواری زیادی در خصوص برطرف شدن این مسائل رسیده است:

 

در ماجرای پرداخت نشدن مطالبات قرارداد آقای برانکو و احتمال فسخ قرارداد شان بعد از نامه سوم من هم مثل هوادران به شدت نگران بودم و حالا خوشحالم بعد از تحقیق و کلی تماس و پیگیری این خبر را به هوادران عزیز بدهم که؛

 

هیات مدیره در تعامل با مدیریت و آقای عرب جلسات زیادی برگزار کرده . جلساتی که حتی امروز و دیشب هم بین چند نفرشان برگزار شده. خروجی تلاش ها و جلسات مستمر این است که انشاالله بعد از سفر تاشکند و نهایت تا اواخر هفته بعد طلب آقای برانکو تسویه می شود و جای نگرانی بابت فسخ نیست و مطالبات سرخ ها که متاسفانه به رغم باقی ماندن سه بازی تا آخر فصل پنجاه درصد گرفته اند هم بزودی پرداخت می شود.

 

در این میان اطلاع دقیق و موثق دارم که اقدامات آقای نبی و برخی اعضا در حل مشکلات بسیار موثر بوده و با موافقت مدیریت و هیات مدیره همراه بوده و همین ها منجر به حل مشکلات مالی خواهد شد و برخی اقدامات دیگرشان همراه با برخی اتفاقات مثبت و مهم دیگر هم بوده.

 

نگران نباشید. برانکوی عزیز دنبال فسخ نیست و باشگاه هم تا نهایت ،آخر هفته بعد دین خود را هر چند خیلی دیر به برانکو ادا خواهد کرد و تیم هم شارژ خواهد شد. خدا قوت می گویم به همه آنهایی که صادقانه به پرسپولیس و هوادران خدمت می کنند. درود به تعصب و غیرت و نجابت و صبوری بازیکنان و برانکوی عزیز. به حاشیه ها توجه نکنید و متحد و یکدل حمایت کنید تا هت‌تریک قهرمانی در لیگ

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------