آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

ایرادحقوقی دایی به حکم عزلش؛ سردار غفور کیست؟



اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

علی دایی در خصوص دریافت حکم اخراج از سوی مصطفی مدبر مدیرعامل باشگاه سایپا دست به افشاگری زد و هویت این فرد را با افشاگری تکان دهنده ای زیر سوال برد.

به گزارش تابناک، سرمربی برکنار شده سایپا گفت: شخصی به نام مصطفی مدبر برای من وجود خارجی ندارد و من چنین شخص حقیقی را نمی‌شناسم. من سردار غفور درجزی دورق را می‌شناسم. در گذشته در یکی از برنامه‌های نود، شنیدم که شخصی با سمت رئیس شرکت توسعه و تجهیز در حال صحبت است. من تصویرش را نمی‌دیدم اما صدایش را می‌شنیدم که برایم آشنا بود. وقتی که تصویر این فرد را دیدم مشاهده کردم که همان سردار غفور خودمان است. حالا چگونه مصطفی مدبر شده است؟ کاش یک نفر از ثبت احوال اینجا بود و سوال می‌کردم که آیا یک نفر می‌تواند به صورت همزمان اسم و فامیلش را عوض کند؟ مگر می‌شود با عوض کردن شناسنامه، شخصیت و گذشته را هم عوض کرد؟ دیروز نامه‌ای را برایم فرستادند که به کسی دسترسی نداشتم و امروز هم که تعطیل است. فردا پیگیری می‌کنم که آیا شخصی به نام سردار درجزی دورق می‌تواند این کار را انجام بدهد یا خیر؟

 

وی اضافه کرد: من این فرد را از زمانی که مسئولیت حراست صدا و سیما را برعهده داشت می‌شناسم. یک پرونده در سال 85 داشتم که یک خانم 300 میلیون تومان پول مرا خورده بود. این زن خودش را از آشنایان درجزی دورق معرفی می‌کرد. من زمانی که می‌گفتم کسانی به تیم آمده‌اند که با من خصومت دارند همین‌ها را می‌گفتم. سال 85 محکومیت آن زن را گرفتم. او مدتی در زندان بود و فرار کرد اما دوباره او را گرفتند و او از آشنایان سردار غفور بود. اینکه مصطفی مدبر یک‌باره آمد برایم علامت سوال بود و الان نمی‌دانم چگونه مدیرعامل سایپا شده است؟ مگر او فعالیت ورزشی داشته است؟ من باید فردا استعلام بگیرم که آیا حکم فسخ قرارداد با امضای او می‌تواند معتبر باشد یا نه؟

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------