آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان شد



اخبار,اخبار ورزشی,جواد نکونام

جواد نکونام با عقد قراردادی دو ساله به فولاد خوزستان پیوست.

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام بعد از صعود تاریخی با نساجی مازندران، تا پایان دور رفت فصل گذشته نیز سرمربی این تیم بود ولی در ادامه فصل تصمیم به جدایی از جمع قائم‌شهری‌ها گرفت تا هدایت پیکان تهران را عهده‌دار شود؛ اتفاقی که درنهایت رخ نداد و او تا پایان لیگ هجدهم در هیچ تیمی حضور نداشت.

 

نکونام که کارش در مربیگری را با دستیاری کارلوس کی‌روش شروع کرده بود، دو سال قبل نخستین تجربه سرمربیگری را در خونه به خونه بابل به دست آورد ولی در نیم‌فصل لیگ یک از هدایت این تیم استعفاء داد تا راهی نساجی مازندران شود و در پایان مسابقات طلسم ناکامی‌های این تیم را بشکند و افتخار مهمی با صعود نساجی به لیگ برتر به دست آورد.

 

کاپیتان سابق تیم ملی که فصل گذشته نتایج خوبی با نساجی به دست آورده بود، پس از دو استعفای پیاپی در نهایت نیم‌فصل به پایان کارش با قائم‌شهری‌ها رسید و تا پایان لیگ برتر سرمربی تیمی را برعهده نگرفت.

 

جواد نکونام که طی روزهای اخیر به‌عنوان یکی از گزینه‌های تراکتورسازی مطرح شده و جلسه شب گذشته‌اش با نماینده مجلس آذربایجان شرقی شایعاتی مبنی بر قطعی بودن سرمربیگری این تیم به وجود آورده بود، ساعاتی قبل در نشستی با مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان شرکت کرد و در نهایت سرمربیگری این تیم را عهده‌دار شد.

 

قرارداد نکونام با فولاد خوزستان دو ساله است و او حالا این فرصت را دارد تا پس از چالش‌های زیادی که در نساجی با آن دست و پنجه نرم کرده بود، با خیالی آسوده‌تر کارش در فولاد خوزستان را پیگیری کند.

 

فولاد خوزستان با دراختیار داشتن ورزشگاهی زیبا، زمین تمرین اختصاصی، زیرساخت فوق‌العاده، تیم‌های پایه قدرتمند، بازیکنان بومی توانمند، پشتیبانی مالی خوب از تیم و ... می‌تواند کمک زیادی به جواد نکونام کند تا در فولاد به موفقیت برسد.

اخبار,اخبار ورزشی,جواد نکونام

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------