پایان ۱۲۰ دقیقه خشونت با صعود پرسپولیس به فینال/ قلعه‌نویی باز هم حریف برانکو نشد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار سپاهان و پرسپولیس

دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی بین تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس برای مشخص شدن دومین فینالیست با برتری سرخپوشان تهرانی به پایان رسید تا این تیم فینالیست شود.

به گزارش مهر، دومین مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی از ساعت ۲۱ امروز چهارشنبه بین تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد تا حریف تیم داماش گیلانیان در فینال مشخص شود.

 

شروع بازی هر چند با حمله سپاهان همراه بود اما این پرسپولیس بود که پنج دقیقه ابتدایی نبض بازی را در اختیار گرفت و موقعیت هایی را هم نزدیک به محوطه جریمه حریف ایجاد کرد اما نتوانست دروازه میزبان را با خطر جدی مواجه کند.

 

سپاهانی ها اما در دقیقه هفتم این دیدار صاحب موقعیت خوبی شدند که کی روش نتوانست توپ را درون محوطه جریمه کنترل کند و این بیرانوند بود که با خروج به موقع اجازه رسیدن به گل را از حریف زردپوش گرفت.

 

دقیقه ۱۳: پرسپولیس در یک حمله خوب صاحب بهترین موقعیت بازی شد و درون محوطه جریمه نزدیک به گل بود اما توپ سروش رفیعی با وجود عبور از پیام نیازمند از روی خط دروازه توسط ایرانپوریان به بیرون زده شده تا سرخپوشان به گل نرسند.

 

دقیقه ۲۰: سپاهان با استفاده از تاکتیک همیشگی اش که سانتر از کناره هاست توانست دروازه پرسپولیس را توسط علی قربانی باز کند اما داور این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.

 

دقیقه ۲۴: مهرداد محمدی شوت محکم و سرکشی را به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد اما علیرضا بیرانوند با واکنشی فوق العاده اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد.

 

دقیقه ۳۵: پس از چند دقیقه افت بازی که توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود، پرسپولیس درون محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد اما ارسال نورالهی از روی سر بازیکنان رد شد و ثمری برای سرخپوشان نداشت.

 

دقیقه ۴۰: پرسپولیس پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که به خاطر خطای هند مهدی کیانی به دست آمد. اما هنگام زدن این ضربه شجاع خلیل زاده درون محوطه جریمه شیطنت کرد و از پشت پایش را روی پای یزدانی مدافع سپاهان گذاشت که داور به وی کارت زرد نشان داد و برای لحظاتی بازی به تنش کشیده شد.

 

دقیقه ۴۵: محمد ایرانپوریان در یک صحنه شجاع خلیل زاده را به عمد زد که زاهدی فر به او کارت زرد نشان داد. در این صحنه برانکو و نیمکت نشینان پرسپولیس نسبت به رفتار سپاهانی ها اعتراض کردند.

 

در دو دقیقه وقت‌های اضافه بازیکنان دو تیم بازهم درگیر شدند تا زد و خوردهای نیمه اول کامل شود. در آخرین صحنه خشن این نیمه مهرداد محمدی خطای عمدی را روی کامیابی نیا انجام داد که باعث درگیری بازیکنان شد. با این حال این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

دقیقه ۴۷: پرسپولیس می‌توانست در همین ابتدای نیمه دوم به گل برسد که موقعیت خوب بودیمیر به راحتی از دست رفت و شوت محکم کامیابی نیا در برگشت هم نتوانست دروازه نیازمند را با خطر مواجه کند.

 

دقیقه ۵۵: سپاهان از روی یک ارسال درون محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت شد که ضربه سیاوش یزدانی را بیرانوند در آستانه ورود به دروازه مهار کرد.

 

دقیقه ۵۷: پرسپولیس در ضد حمله صاحب یک موقعیت خوب شد که مهدی ترابی درون محوطه جریمه ضربه‌ای را به سمت دروازه حریف زد که توپ وی به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و در برگشت هم بودیمیر نتوانست خطر جدی را روی دروازه ایجاد کند.

 

* دقیقه ۷۰: پس از آنکه بازی دقایق خوب و پرهیجانی را پشت سرگذاشت پرسپولیسی‌ها پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که کار تاکتیکی آنها با ضربه مهدی شیری از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

* دقیقه ۷۱: سیامک نعمتی به عنوان اولین بازیکن تعویضی پرسپولیس وارد زمین شد و جای سروش رفیعی را گرفت. نعمتی دو دقیقه بعد از ورودش به زمین موقعیت عالی را برای گلزنی بوجود آورد اما پیام نیازمند با واکنشی زیبا توپ را به کرنر فرستاد.

 

* دقیقه ۷۴: قلعه نویی که در بین دو نیمه کومان را به زمین فرستاده بود تا خط هافبک تیمش را تقویت کند، در این دقیقه وی را از زمین بیرون کشید.

 

دقیقه ۸۰: سپاهانی که از چند لحظه پیش حملاتی را روی دروازه پرسپولیس پی ریزی کرده بودند رسول نویدکیا را به میدان اوردند تا بتوانند در میانه میدان برتری را از آن خود کنند.

 

دقیقه ۸۸: توپ گیری عالی احمد نورالهی از بازیکنان سپاهان فرصت را برای علیپور فراهم کرد تا دروازه حریف را تهدید کند اما شوت محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. در این دقیقه برانکو عالیشاه را هم به میدان فرستاد.

 

دقایق پایانی بازی هم بدون موقعیت خطرناک به پایان رسید تا کار دو تیم به وقت‌های اضافه کشیده شود.

 

دقیقه ۹۴: علی علیپور در موقعیتی تک به تک بهترین فرصت برای باز کردن دروازه سپاهان را به دست آورد که ضربه چیپ او به تیر افقی دروازه برخورد کرد تا دومین تیر دروازه هم مانع از باز شدن دروازه زردپوشان شود.

 

دقیقه ۹۷: احمد نورالهی درون محوطه جریمه صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه محکم او با برخورد به مدافع سپاهان راهی کرنر شد.

 

دقیقه ۹۸: محمد ایرانپوریان به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

 

دقیقه ۱۰۵: علیپور صاحب یک موقعیت شوتزنی پشت محوطه جریمه شد اما ضربه آرام او از کنار دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول وقت‌های اضافه با تساوی به پایان برسد. پس از سوت پایان نیمه اول بازیکنان دو تیم کنار نیمکت با یکدیگر درگیر شدند و برخی بازیکنان روی نیمکت هم درگیر شدند. قبل از شروع نیمه دوم کی روش استنلی هم به خاطر ایجاد درگیری با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

 

دقیقه ۱۰۸: پرسپولیس توسط سیامک نعمتی صاحب یک موقعیت خوب شد که ضربه این بازیکن را نیازمند به کرنر فرستاد.

 

دقیقه ۱۱۲: ارسال سپاهانی ها درون محوطه جریمه پرسپولیس را داور پشت دروازه خطای ربیع خواه روی بازیکن حریف تشخیص داد و اعتراض پرسپولیسی ها هم ثمری نداشت اما ضربه پنالتی را مهدی کیانی به بیرون زد.

 

دقیقه ۱۱۵: ارسال عالیشاه از جناح چپ را علیپور با ضربه سر به سمت دروازه زد که نیازمند با واکنشی تماشایی توپ را دفع کرد اما مهدی شریفی که چند دقیقه پیش به زمین آمده بود نتوانست دروازه را باز کند و توپ را به بیرون زد.

 

دقیقه ۱۲۰: پرسپولیسی ها پس از چند حمله پی در پی در نهایت موفق شدند روی ضربه احمد نورالهی دروازه حریف را باز کنند. این ضربه آرام پس از برخورد با پای سیاوش یزدانی وارد دروازه شد تا سرخپوشان راهی دیدار فینال شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------