منصوریان: می‌خواستیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم/ واکنش سرمربی النصر به عدم تمایل پیروزی



اخبار,اخبار ورزشی,منصوریان

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیدوار بودیم در مرحله بعد با تیم الوحده امارات روبرو شویم ولی دیدار با الاتحاد برایمان آزمایش بزرگتری برای ما است.

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان بعد از بازی تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و النصر عربستان که در دوحه قطر برگزار شد، در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود. می دانستیم از بازی چه می خواهیم و هدف اصلی ما سرگروه شدن بود. نمی خواستیم بازی های دور مقدماتی را با باخت ترک کنیم.

 

وی افزود: دو تیم تلاش می کردند برنده شوند. شانس های خوبی داشتیم اما از فرصت هایمان استفاده نکردیم. لحظاتی از بازی هم روی هنر محمدباقر صادقی که بهترین بازیکن زمین شد، موفق بودیم. به فوتبال ایران تبریک می گویم. افتخار داریم پرچمدار فوتبال ایران باشیم. باید کنار کلمه ذوب آهن نام ایران را بنویسند.

 

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: جوانان خوبی داریم و آرزو داریم باشگاه این مسیر را هموارتر کند.

 

منصوریان تاکید کرد: در لیگ برتر از کورس قهرمانی عقب بودیم. شرایطی بود که می‌شد از لیگ قهرمانان آسیا برای دگرگونی تیم استفاده کنیم. تمرکزمان روی این بازی‌ها بود و خدا را شکر به هدفمان رسیدیم. بعد از بازی با الکویت به تیم الغرافه خوردیم و حتی تا آستانه حذف رفتیم ولی توانستیم به بازی برگردیم. خدا را شکر در این مراحل باختی نداشتیم. خیلی کار داریم و باید تلاش کنیم تا در دور بعد برابر الاتحاد عربستان موفق باشیم.

 

وی گفت: امیدوار بودیم الوحده امارات تیم دوم گروه B شود و در اصفهان میزبان حریفمان باشیم. بستر و انرژی که از داخل کشور به تیم منتقل می‌شود متفاوت است. این آزمایش بزرگ‌تری برای ماست تا با الاتحاد بازی کنیم. از رسانه‌ها می‌خواهم روز ۱۴ و ۲۱ مرداد ما را تنها نگذارند و ایرانی‌های قطر و امارات ما را تنها نگذارند. مثل امروز که ما را تشویق کردند. باید با تمام وجود به هدفی که طراحی کرده‌ایم ادامه بدهیم.

 

واکنش سرمربی النصر به عدم تمایل این تیم برای برد مقابل ذوب آهن

«روی ویتوریا» بعد از بازی تیم‌های فوتبال ذوب آهن ایران و النصر عربستان که در دوحه قطر برگزار شد، در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود. اینجا بودیم تا برنده شویم. حریف بسیار خوبی داشتیم. این مسابقه بعد از پایان فصل برای ما بود.

 

وی افزود: بعضی از بازیکنان در دیدارهای قبل همراه ما نبودند اما از عملکرد آنها راضی هستم. به ذوب آهن هم بابت راهیابی به مرحله بعد تبریک می گویم چون استحقاقش را داشت.

 

سرمربی تیم النصر خاطرنشان کرد: می خواستیم فرصت را به بازیکنان دیگر هم بدهیم. به تمام بازیکنانی که فرصت بازی داشتند، اعتماد داشتم. نمی خواستم فقط به آنها فرصت بازی در دیدارهای دوستانه را بدهم. می خواستم به آنها فرصت بازی در یک دیدار بزرگ را بدهم تا پیشرفت کنند. این ترکیب، قبلاً هم موفق به برد شده بود. ما قهرمان شده بودیم و بازیکنان نیاز به استراحت داشتند.

 

ویتوریا تصریح کرد: می خواهم به عربستان بابت صعود چهار تیم به مرحله بعد تبریک بگویم. برای فصل آینده آماده می شویم.

 

سرمربی النصر درباره اینکه به نظر می رسید تیمش در این بازی برای صدرنشین نشدن اشتهای برد نداشت تا با الاتحاد در مرحله بعد رویارو نشود، گفت: چنین چیزی نیست. شاید این نظر من نباشد ولی این برای تیم های عربستانی بهتر است که با هم در مرحله بعد بازی نکنند تا تعدادشان در مراحل بالاتر بیشتر باشد. با این ترکیب امیدوار به برد بودیم ولی این هفته، هفته ما برای پیروزی نبود. ما خوب تمرین نکردیم و بازیکنانم در شرایط خوبی نبودیم. لیگ تمام شده بود و بازیکنان نیاز به استراحت داشتند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------