مخالفت یوفا با طرح حمایت آرسنال از هنریک مخیتاریان در باکو



اخبار,اخبار ورزشی,مخیتاریان

اتحادیه فوتبال اروپا مخالف طرح حمایتی تیم آرسنال از هنریک مخیتاریان، هافبک ارمنستانی خود پیش از آغاز بازی فینال لیگ اروپا برابر چلسی است.

به گزارش تسنیم به نقل از دیلی میل انگلیس، بازیکنان تیم آرسنال نمی‌توانند هیچ گونه برنامه‌ای را برای حمایت از هنریک مخیتاریان، همبازی ارمنستانی خود پیش از آغاز بازی فینال لیگ اروپا برابر تیم چلسی در ورزشگاه المپیک شهر باکو اجرا کنند.

 

بر اساس این گزارش، بازیکنان تیم آرسنال پس از صحبت‌هایی با یکدیگر تصمیم گرفتند تا پیش از آغاز بازی برابر چلسی در فینال لیگ اروپا با تی‌شرت‌های منقش به نام هنریک مخیتاریان وارد میدان شوند تا با این اقدام حمایت خود را از او اعلام کنند.

 

در این میان اتحادیه فوتبال اروپا مخالف اجرای این طرح بازیکنان آرسنال است. بر اساس قوانین یوفا چنین طرح‌هایی پیش از اجرا باید به اطلاع این نهاد برسد و یوفا نیز مخالف آن است.

 

هنریک مخیتاریان، هافبک آرسنال به دلیل مشکلات سیاسی ارمنستان با آذربایجان و با وجود تضمین‌های امنیتی کشور میزبان بازی فینال لیگ اروپا تصمیم گرفت تا از سفر به باکو منصرف شود. وزارت امور خارجه آذربایجان نیز پیش از این اعلام کرده بود که ارمنستان از هنریک مخیتاریان به عنوان یک ابزار سیاسی استفاده می‌کند.

 

روز 29 ماه می (8 خرداد) بازی فینال لیگ اروپا میان تیم‌های چلسی و آرسنال در ورزشگاه المپیک شهر باکو برگزار خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------