درگیری لفظی اوزیل و امری بعد از ناکامی در فینال لیگ اروپا



اخبار,اخبار ورزشی,اوزیل

رسانه های ترکیه‌ای خبر دادند مسوت اوزیل و اونای امری بعد از فینال لیگ اروپا با هم دچار درگیری لفظی شدند و بازیکن آلمانی باید در تابستان به تیم دیگری برود.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میرور، تیم فوتبال چلسی با یک پیروزی قاطع برابر آرسنال، عنوان قهرمانی در لیگ اروپا را به دست آورد. به این ترتیب فصل اول حضور اونای امری در آرسنال بدون جام به پایان رسید و این تیم نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز به دست بیاورد.

 

Fanatik ترکیه خبر داد مسوت اوزیل که هفته‌ای ۳۵۰ هزار پوند از آرسنال دستمزد دریافت می‌کند، بعد از پایان فینال لیگ اروپا که با شکست ۴ بر یک تیمش همراه شد به اونای امری گفت"تو مربی نیستی". این دو البته در طول فصل نیز رابطه چندان خوبی نداشتند و اوزیل بازی‌های زیادی را برای تیمش از دست داد و بازی نکرد.

 

به این ترتیب باید پایانی برای حضور مسوت اوزیل در تیم آرسنال متصور بود. این بازیکن در سال ۲۰۱۳ با ۴۲ میلیون پوند با یک رکوردشکنی به آرسنال پیوست و لقب گران‌ترین خرید این تیم را تا آن زمان به خود اختصاص داد.

 

اوزیل ۲۳۱ بار برای تیمش به میدان رفته است و با توجه به این ناکامی و اختلافی که با امری دارد، بعید است اوزیل را فصل آینده در تیم آرسنال ببینیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------