پیروزی برزیل مقابل قطر در شب مصدومیت نیمار



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی برزیل

تیم ملی برزیل که برای شرکت در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا آماده می‌شود در استادیوم ملی مانه گارینشای شهر برازیلیا در یک بازی دوستانه به مصاف قطر رفت و با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی برزیل که برای شرکت در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا که به زودی به میزبانی این کشور برگزار خواهد شد آماده می‌شود در استادیوم ملی مانه گارینشا واقع در پایتخت این کشور، برازیلیا، به مصاف قطر رفت و موفق شد با دو گل ریچارلیسون و گابریل ژسوس در نیمه اول، قطری‌ها را 2-0 شکست دهد.

 

برزیل در بازی‌ای که در نهایت تحت‌الشعاع مصدومیت نیمار، ستاره بزرگ برزیلی قرار گرفت موفق شد قهرمان آسیا را با دو گل زودهنگام شکست داده و با کسب پیروزی 2-0 با امیدواری بیشتری مهیای شروع رقابتهای کوپا آمه‌ریکا باشد. وقتی نیمار در دقیقه 21 بازی به دلیل مصدومیت با چشمهای گریان در حال بیرون رفتن از زمین بود، برزیلی‌ها با ناراحتی و حیرت، شاهد خروج ستاره بزرگ‌شان بودند.

 

البته قطر در دقیقه 96 بازی فرصت داشت تا اختلاف را به یک گل کاهش دهد ولی بعد از آنکه داور با چک کردن صحنه خطای ادرسون روی بازیکن قطری با استفاده از VAR حکم به ضربه پنالتی به سود قطری‌ها داد بوعلام خونی بازیکن قطری پنالتی را به تیر دروازه زد تا بازی با نتیجه 2-0 به پایان برسد.

 

نیمه اول این مسابقه با هیجان بیشتری برگزار شد. این نیمه شاهد به ثمر رسیدن دو گل ریچارلیسون در دقیقه 16 و گابریل ژسوس در دقیقه 24 بود. در این نیمه یک پنالتی ابتدا اعلام شد و سپس بعد از بررسی VAR پس گرفته شد و البته بیرون رفتن نیمار با چشمهای گریان هم از اتفاقات مهم و جالب این نیمه بود.

 

در دقیقه 16 دنی آلوس توپ را برای ریچارلیسون فرستاد تا او با پرشی بلند چهارمین گل ملی خود را به ثمر برساند. بعد از این گل مهم‌ترین اتفاق بازی رخ داد که خروج نیمار با چشمهای گریان از زمین بود. نیمار که مشخص بود از ناحیه پا مصدوم شده در دقیقه 21 از زمین بیرون رفت تا به مهم‌ترین نگرانی برزیل در آستانه کوپا آمه‌ریکا تبدیل شود. هشت دقیقه بعد، بعد از حرکات ترکیبی زیبای گابریل ژسوس و ریچارلیسون، مهاجم منچسترسیتی گل دوم برزیلی‌ها را به ثمر رساند.

 

فیلیپ کوتینیو که دیشب شب پرفروغی داشت شش دقیقه مانده به پایان نیمه اول فرصت داشت تا نتیجه را 3-0 کند. در این دقیقه در داخل محوطه جریمه قطر توپ به دست یکی از قطری‌ها برخورد کرد و داور یک پنالتی به سود طلایی‌پوشان گرفت ولی بعد از بررسی صحنه با استفاده از VAR تصمیم اولیه‌اش را برگرداند تا کار با همان نتیجه 2-0 ادامه پیدا کند.

 

در نیمه دوم برزیل شاهد حضور بازیکنانی مثل ستاره آث میلان، لوکاس پاکوئتا و پدیده این فصل آژاکس، داوید نرس بود. حضور این بازیکنان نسبتاً جدید برای سلسائو باعث شد روند بازی برزیلی‌ها تا حدودی مختلش شود ولی آنها تا پایان بازی همچنان تیم برتر میدان بودند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------